torsdag, november 6

Jordbærsyltetøy!

torsdag 06. november:
Arne sov over hos meg, og det var alt annet enn kaotisk i morres. Han klarte overraskende nok å overtale meg til å stå opp når jeg skulle x) Jeg kom meg i alle fall på skolen til riktig tid, uten å se helt mongo ut. :))
Skolen.. I dag.. Msn.. Facebook.. Er faktisk ganske lei av det, men det er chill da. Det var egentlig en ganske stygg dag, Gina kjære fikk litt for mye å tenke på. Og jeg ble tilsnakket av læreren. :@
Vi spiste vaffler med hjemmelaget jordbærsyltetøy! <3 style="font-weight: bold;">Arne var kjedelig i dag. skikkelig kjedelig! Men egentlig tror jeg det var min feil, for jeg var veldig irritert, men jeg takler ikke at folk står å tripper og stresser, da blir jeg stressa og når jeg blir stressa blir jeg irritert eller sint. wohey!

FOKKA DAG.

Ingen kommentarer: