søndag, februar 8

Bursdag og litt til :)

Jeg beklager for at noen av dagene er litt dårlig utfylt, men har dessverre ikke hatt så bra med tid til å skrive blogg den siste uka, så ha meg unnskyldt :b

Mandag 2. februar:
Jeg tok med meg puffen min hjem fra skolen, haha. Det var skikkelig teit å ha med seg den på bussen. Ida fikk i alle fall bruk for den, og slapp å stå hele bussturen :b
Fredrik trengte noen å prate med, så han kom bort til meg etter skolen, så satt vi bare å prata før han tok bussen hjem klokka 17. Ida og jeg hadde planlagt å finne på noe, så hun sendte melding og spurte når. Jeg sa hun kunne komme asap, så vi dro på moa og spiste, jeg kjøpte matematikkbok -siden den første matteboka mi ble stjelt, også tok vi sol. Så stakk vi ned på McDonalds igjen. x) Arne skulle hente oss, men klarte selvfølgelig å bruke en time på å makke fingern ut av ræva. Ida, Dreyer, Arne og jeg stakk til Andy og så Eagle Eye, den var bra, men æsj.. Det tok skikkelig lang til før jeg forsto den, pluss at det føltes ut som at jeg hadde sett den før. Så kjørte Arne og jeg, Dreyer og Ida hjem. Så dro vi bort til meg og henta ting, før vi dro til Arne og la oss :}

Tirsdag 3. februar:
På bussen hjem i dag skjedde det noe gøy!!! Ida og jeg sto og prata, også sto det en gutt bak meg. Ida så ikke helt hvor jeg hadde hånda mi, så hun begynte å stryke gutten på hånda og sa ''Så varm du va på hånda!'' Gutten så rart på henne, og sa ''Hæ?'' Hun ble skikkelig flau, og holdt på å le seg ihjel! Hun bare ''HAHAH.. E .. HAHA ... Trodde.. det va.. HAHA.. dU!!!! '' Jeg har ikke hatt det sååå gøy på lenge x)
Resten av dagen husker jeg ikke så godt egentlig, jeg hater når jeg ikke får tid til å skrive blogg.

Onsdag 4. februar: Ole Sivert 17 år <:o)
Første dagen på tekstil, og jeg fikk begynne på samme oppgave som de andre :b Tja, det var ikke helt som jeg hadde forventet, og jeg tror jeg vil prøve ut litt andre ting også. Vi holdt på med redesign av klær. På vei hjem ringte jeg Arne, og han er teit, men vi avtalte å være sammen på torsdag. Resten av dagen husker jeg ikke. Haha.

Torsdag 5. februar:
Etter skolen var jeg med Arne, vi dro ut og spiste kinamat, nam! Etter det dro vi hjem til Arne og slappa av og så på tv, jeg hadde ikke lyst til å gjøre noe annet. Haha. Så basicly det var det hele dagen gikk ut på. Arne og jeg tulla og diskuterte helt idiotiske ting, haha. Han er så søt. (L)

Fredag 6. februar:
Jeg husker ingenting! Jeg forsov meg, og kom litt sent til skolen. Haha, jeg husker faen meg ikke en driiiitt. Jada, det har vært lite blogging denne uka, mest fordi jeg har gjort andre ting. Synd jeg ikke husker det x)

Lørdag 7. februar:
Daniel fra jobb ringte like etter at jeg hadde våkna, og sa at han hadde lyst å jobbe for meg. Noe som passet perfekt med tanke på at jeg ikke hadde lyst å jobbe på grunn av at jeg skulle på fest. Arne og jeg dro på moa med Andy, stakkars Andy måtte vente to timer på oss. Knis. Andy og Arne dro på polet, mens jeg dro på Gina og fant meg klær. Haha, brukte resten av lønna mi på klær. Så dro vi bort til Andy og venta på Inger-Marie, hun kom bort og vi stelte oss og sånn. Så dro vi til Vigra, siden det var på Mjølner festen skulle være. Det var litt treg start, men det ble sykt gøy etterhvert! :D Inger-Marie og jeg dansa og kosa oss, Arne var litt trøtt. Men han dansa med meg, haha. Og var bare übersøt! Han viste virkelig at han brydde seg om det som betyr noe for meg! Jeg hadde verdens beste bursdagsfeiring på grunn av Arne og Inger-Marie. Ca klokka 1, gikk sikringa og vi ba Andy hente oss. Inger-Marie ville ikke hjem da, men haha. Pauline satt på med oss til byen. Inger-Marie dro på byen hun og, haha. Også dro Arne og jeg til Arne. <3

Søndag 8.februar: Victoria Benedicte 17 år <:o)
Bursdagen min! Når Arne og jeg sto opp og alt, gikk vi ned og jeg fikk marsipankake med han, aww.. <3 Også spiste jeg BRØD! GROVT BRØD! ;o
Jeg dro og spiste sammen med mamma, mormor, onkel Remi og onkel Harald på Bella Rosa i vika, også dro vi til mormor og spiste kanelboller og drakk brus, eller.. De voksne drakk kaffi, men det liker ikke jeg. :D Andy glemte av meg, men kom å henta meg til slutt da. Så jeg hang bare med han og Sjur. Andy fant et genialt spill, og vi satt og loka oss med det. Jeg var skikkelig flink til de vanskelige levelene! :D Vi ringte til McDonalds rettt før det stengte og bestilte mat, haha. Det var godt med nuggets til kveldsmat :}
Prøvde å besvare alle gratulajonene jeg fikk på facebook, men det var bortimot 95 gratulasjoner, så jeg hadde ikke sjans til å svare alle. :b
Arne ringte for å si godnatt og alt. Aww <3 Han er så søt, og han er baremin! <3

Ingen kommentarer: