onsdag, april 1

Maria Mena og litt tankeras.

Vel, dagene er ikke så innholdsrike så derfor bestemte jeg meg for å ikke skrive om mandag og tirsdag, men heller finne et tema som opptar meg og skrive om det. Jeg har ikke tenkt å skrive om meningene mine om snik-islameringen fordi jeg har sterke meninger. Men i dag har jeg skrivesperre egentlig. Jeg skal på jobb senere, også skal Tonje Marie overnatte hos meg siden mamma, mormor og begge onklene mine skal i begravelse. Tante Randi døde av kreft for ikke så lenge siden, husverten kom med oppsigelse av leiekontrakten i går og uff. Nei, det er for mye å tenke på for tiden.
Hm. Maria Mena er virkelig hjelp i, jeg har hørt veldig mye på Maria Mena i det siste, og jeg må si det er bra med trøst i tekstene hennes. Tror faktisk at de fleste kan kjenne seg igjen i elementer i tekstene hennes. Det er jo ganske rolig musikk, men det er deilig.
Liker utrolig godt Maria Mena sin versjon av ''I Was Made For Loving You'', den er banebrytende og svært fin :)

Ingen kommentarer: