lørdag, april 11

Sykt sykt sykt, hahahaha xD

I gårnatt skjedde det noe sykt noe! Det var helt ekkelt. Stian og jeg skulle følge Tonje Marie hjem, siden hun og jeg hadde vært hos meg og sunget singstar og prata ogsånn. Vi gikk nedover mot moa, det var delvis overskyet og månen var nesten full. Og Stian og jeg skremte Tonje med varulver og styr. Haha, vi kom ned til kiwi, også snudde jeg meg og freste til Tonje og kun skvatt! Hahahah :)
Også kom vi bort til blokka hennes ser jeg noen føtter som ligger foran døra. Jeg var den som så det først, og ble driiit redd og løp mens jeg holdt på å le meg ihjel fordi jeg ble redd. Stian og Tonje ble også redd, så vi prøvde å få tak i moren hennes, men hun svarte ikke! Stian ringte politiet for å få de til å flytte han, jeg ville ikke gå i trynet på han fulle fyren, og det ville ingen av de andre heller. Pluss vi visste ikke om han var aggressiv eller ikke. Politiet dukket opp etter korte 20 minutter, og fikk han opp i leiligheta si, med god hjelp fra noen naboer som bor i blokka. Når han fyren hadde kommet seg inn så låste vi oss inn og Tonje kom seg trygt hjem :) Også gikk Stian og jeg hjemover, men plutselig så var det noen som tutet på oss, så mamma kjørte oss hjem :)

Ingen kommentarer: