lørdag, november 8

To elefantræver :)

fredag 07. november:
Jeg var på jobb etter ei uke fri, det var koslig! :) Jeg trives på jobb! Når jeg var ferdig på jobb dro jeg rett hjem, Arne kom etterhvert. Han lagde kylling wok, uten rømme. Men det gikk helt greit daa.. selvom jeg klaget mye over det. x)
Når vi var ferdige å spise la vi oss på soffan og slappa av. Også begynte vi å prate om noe.
Også sa jeg: ''... som ei kuræv!''
Arne ''ei kuræv er mye mer sånn høy, den ekke så bred.''
jeg: ''elefantræv da! :D ........ eller.. det blir vel litt lite det og?''
Arne: ''hva er større enn ei elefantræv da?''
jeg: ''TO ELEFANTRÆVER!!!!!! :D''
Også lo vi :))
Det var ikke noe bra på tv, så vi kjeda oss. Og derfor gikk vi opp, også la vi oss. Jeg fikk ikke skrevet noe i går, fordi Arne var her, og jeg gidder ikke være opptatt med pcn når han er heer *knis* :P

Sådet.

Ingen kommentarer: