lørdag, november 8

1. Hvor gammel kommer du til å være om 10 måneder?
1 mnd fra 18 elns :D

2. Tror du at du har giftet deg til da?
Nei, det tror jeg nok ikke.

3. Hvem snakker du mest med på msn?
Tom-Erling vil jeg tro. Prater mye med mange på msn jeg :)

4. Husker du hvor du var 11. september 2001?
Hjemme, husker faktisk nyhetene på tv når jeg kom hjem fra skolen.

5. Hvem ringte deg sist?
Ruben

6. Hvilken CD står i CD-spilleren din?
En jeg har brent selv :) Fra Mai 2008

7. Har du kjæledyr?
Nemi

8. Når var siste gang du drakk kaffe?
Vet ikke, liker ikke kaffe.

9. Er foreldrene dine gift?
Nei, aldri vært det heller.

10. Når så du din mor sist?
I ste, vi spiste middag sammen.

11. Liker du å reise med fly?
ja, det går fortere enn buss (Arne -u know what i mean)

12. Hvor mange land har du bodd i?
Ett, Norge.

13. Hvor mange byer har du bodd i?
To, Oslo, Ålesund

14. Hvor mange søsken har du?
To halvsøsken, i Tr.hjem.

15. Kan du plystre?
Klart jeg kan

16. Hva var det siste du spiste?
Pizza.. eller.. tyggis?

17. Hva er din favorittiskrem?
is.. vetke. ekke så altfor glad i is.

18. Hva ser du frem til?
Oslo neste helg! :)

19. Er det noe du vil fortelle til noen?
Alltids :)

20. Hva gjør du om en time?
Sover, eller noe sånt.

21. Liker du kaffe?
Nei.

22. Hvor mange glass vann drikker du for dag, gjennomsnittlig?
Svært få.

23. Er noen forelsket i deg?
Ja.

24. Ville du sovet med noen andre, eller sovet alene?
Sammen med gutten min, føler meg så trygg. -Ja, er mørkredd.

25. Har du noen gang blitt snakket til for å ha snakket i timen?
aaaaldri (:0

26. Kan du spille poker?
Nei

28. Har du noen gang vært i Canada?
Nei

29. Hva var den siste sangen du hørte på?
Aly & AJ - Sticks and stones

30. Kjenner du noen som har bursdag samme dag som deg?
Nei, men jeg vet om noen.

31. Hvor mange land har du besøkt?
Få, 7

32. Snakker du andre språk enn ditt morsmål?
Engelsk.

33. Har du lyst på piercing eller tatovering?
Madonna piercing og i alle fall to tattoveringer til.

34. Har du noen gang vært i en ambulanse?
Nei.

35. Svømmebasseng eller hav?
Hav

36. Hvordan er været hos deg?
Kaldt, delvis stjerneklart

37. Spiser du frokost daglig?
Nei, har ikke tid

38. Hva er din favoritting å bruke penger på?
Klær, men jeg bruker alle pengene mine på mat.

39. Hva var det siste du kjøpte?
Cola, ananasbrus, potetgull og to smashbars.

40. Hva er ditt favorittprogram på TV?
The simpsons, Gossip girl

41. Kan du rulle med tungen?
Ja'a

42. Kan du dykke uten å holde for nesa?
Ja?

43. Sover du med bamser?
Nei, bare av og til :P

44. Hva er din blodtype?
haha

45. Er alt lov i krig og kjærlighet?
Det sies så.

46. Hvilken farge har du på soveromsveggene dine?
:/ Blåå.. Blir forhåpentligvis snart brunt eller noe sandfarget.

47. Skrur du av vannet etter at du har pusset tennene?
Um, ja?

48. Sover du med dørene til skapet/skapene åpne eller lukket?
Lukket! i alle fall delvis.

49. Er du voksen?
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, nei.

50. Har du tatt sol den siste måneden?
Denne? Nei. Den forrige? Muligens.

51. Kan du skifte olje på en bil?
Snart så kan jeg det (h)

52. Har du fått fartsbot?
Nei.

53. Er du avhengig av tv-en?
Nei, men den er kjekk å ha.

54. Liker du appelsinjuice?
Ja, veldig mye :)

55. Når du skrur av vekkerklokken din, pleier du å sovne igjen?
Ja.

56. Om du fikk sjansen til å passe på en ape en helg, ville du gjort det?
Nei, har nok med å passe typen min eller meg selv i helgene :)

57. Hva vil du mer enn noe annet akkurat nå?
Vekk fra Ålesund ei ukes tid sammen med Arne.

58. Kaffe eller energidrikker?
Energidrikker, siden jeg ikke liker kaffe. men jeg sovner av energidrikker da x)

59. Hva er din favoritthobby?
Musikk

60. Hvis du ble jaget av en alligator, hva ville du gjort da?
Lagt meg ned og dødd, eller holdt fast halen og lagt meg oppå ryggen :D

61. Liker du håndskriften din?
Av og til. Men jeg syns den ser rotete ut.

62. Hvilken sang hører du på?
Ingen atm

63. Har du vært så full at du har besvimt?
Nei

64. Om kjæresten din var utro mot deg, hva ville du gjort?
Dumpet han på dagen! uansett hva!

65. Når våknet du denne morgenen?
Rundt 9, men sto ikke opp før 12

66. Har du søskenbarn?
Jeg har faktisk 7 søskenbarn, hvorav jeg kjenner 5 av dem.

67. Hva liker du med deg selv?
vetke, hårfargen (h)

68. Hvem snakket du med sist?
Arne

69. Hva er det verste faget på skolen?
Matematikk, forstår ingenting.

70. Hvor skal du bo når du blir eldre?
Oslo, Tr.hjem eller Ålesund, hvis ikke i et annet land.

71. Hva drømte du i natt?
Jeg drømte en drøm jeg drømte for noen måneder siden! Det var sykt! Jeg visste jeg hadde drømt det før!!

72. Hva er det meste du har betalt for en hårklipp?
Vet ikke. Men det meste jeg SKULLE betale for en hårklipp og diverse ting var 10k

73. Hvor ble du født?
Åse sykehus, Ålesund.

74. Hvordan var din forrige helg?
Livlig :b

75. Hva er din favorittsang?
Usikker på den, får nye hele tiden.

76. Om valper aldri vokste opp, ville du kjøpt en?
Njaa..

77. Hva er den beste iskremsmaken?
Vanilje

78. Noen gang likt noen du ikke hadde sjanse på?
Neeeeh.. Aldri.. x) Helt klart! :)

79. Har du hjemmeside?
lol? http://www.victoriabenedicte.blogspot.com/

80. Er det noen i tankene dine akkurat nå?
Ja.

81. Kan du si alfabetet baklengs?
Nei, sliter med å få det rett framlengs.

82. Kyss eller klem?
Klem

83. Ville du forandret deg selv for en gutt/jente?
Nei. Men jeg tar ting til ettertanke.

84. Hvis du var født det motsatte kjønn, hva ville du hett?
Tor Ivar

85. Har du vært på scenen?
Daa'a? Jeg er med på teater?? ^o) OG jeg synger.

86. Hvem er favorittkarakteren din fra Star Wars ?
vet ikke, aldri satt meg inn i det.

87. Ville du gjort alt for en person du er glad i?
Nah.. Men jeg ville gjort nesten alt for å glede en person jeg er skikkelig glad i.

88. Hva kledde du deg ut som din første Halloween?
Fe, men endte opp som vampyr :s

89. Hvem var den siste som gjorde deg sint?
Arne, helt klart.

91. Hva er din favorittfrukt?
Eple (såkalte gule)

92. Irriterer vennene dine deg?
Ja. Andy irriterer på pur jævel, Ruben og.

94. Blogger du?
Neida, jeg later som.

95. Er du kilen?
Av og til.

96. Hvem er/var din favorittlærer?
Marny Slinning

97. Hvilket godteri spiser du på kino?
Brus og popcorn

98. Syns du jenta skal betale på første date?
Samma det vel?

99. Tror du folk snakker om deg bak ryggen din?
Gjør de sikkert.

100. Hva skal du gjøre etter denne testen?
Kysse Arne.

Ingen kommentarer: