lørdag, november 8

BILMEKANIKERBABE ?

lørdag 08. november:
Jobb, jeg brant meg som bare faen på frityroljetingen. Ser ut som at jeg har skikkelig gått inn for å skade meg selv :s
Etter jobb hadde mamma laget hjemmelaget pizza! Andy kom og joina oss. Det var skikkelig godt!!!
Når vi var ferdig å spise og se på kamp, kjørte Andy meg ut til Arne. Arne skrudde bil, jeg hjalp til! Arne syns at jeg burde gå tip og bli bilmekaniker. haha, han er nok ikke den første til å ha den meninga, kanskje jeg skal bli sånn skikkelig bilmekanikerbabe? :) Arne klarte å glemme å feste styrestaget på den ene sida, det kunne gått rimelig gale, men heldigvis oppdaget han det før det var for sent da. :) Arne ble flau.
Jeg satt vel å så på at Arne skrudde bil i 5 timer, og da klokka ble 2 gikk vi å la oss. Jeg fikk gjort litt engelsk lekse da :)

Ingen kommentarer: