søndag, november 9

Satoil-burger :)

søndag 09. november:
Arne trodde han klarte å snike seg ut av senga uten at jeg merka det, men til tross for at jeg la merke til det ble jeg veldig forvirret når jeg våknet opp helt alene. :( Jeg sov leeeenge i dag, til bortimot halv fire. Det var skikkelig deilig egentlig. Når Arne vekte meg sa han ''det er mange folk nede'', det var jo farsdag. Og da ble jeg redd. Jeg ville ikke stå opp, ville bare ligge å gjemme meg. Men han fikk meg til å gå på badet å stelle meg, også dro vi til Andy. Vi kunne bare være med Andy en liten halvtime elns, for han skulle spise middag sammen med faren sin. Derfor fant vi på noe med Garshol. Vi møtte han på mix gåseide, og der ble vi vel egentlig. Jeg kjøpte meg noe godteri. Så ringte Kristine og sa vi måtte øve i dag, men Arne ville ikke være med på øving, og jeg skulle være med han hele dagen. Så vi krangla og diskuterte det i kanskje 2 timer. Og han ble tilslutt med på øvinga mi, men vi måtte jo vente en time på Terje da -som skulle hente Natalie i langevågen og Isabell i vika og kjøre de ned til Natalie før han kom å henta oss. Arne var drittlei av å vente og vi begynte å diskutere igjen. Men noen kyss og alt var vel igrunn bra igjen.
Andy kom bort til Natalie ca en time etter at vi hadde begynt å øve. Når vi endelig var ferdig å øve dro Andy, Arne og jeg. Jeg måtte ha meg noe mat og det endte på statoil-burger. Så dro Arne og jeg hjem til Andy, vi satt der vel bare. Også måtte jeg ta 23-bussen hjem.
Kjedelig dag egentlig. :b Men Arne er søt.. ;D

1 kommentar:

stine mari sa...

Og jeg syns jeg sov lenge. :b