mandag, november 10

Å gå med søppla, alene...

mandag 10. november:
I dag rakk jeg akkurat skolen, jeg hater mandager. Um.. Gina og jeg har det alltid gøy på skolen! :D Og ellers diskuterte vi å gå TIP neste år. Jeg måtte forte meg på jobb siden jeg skulle begynne halv fire, og jeg kom ikke inn dørene hjemme før halv fire. Uff.. Men jeg jobba en halvtime ekstra da :) Jeg måtte gå med søppla helt alene i dag, det var tungt og ekkelt! Jeg fikk mye sånn ekkel væske på såret mitt og jeg fikk panikk for å få betennelse i det. Og i tillegg så var papp-tingen stappfull! Men jeg måtte bare tømme pappen uansett. Lance er så hyggelig! Han lærte meg å vaske grill. Jeg dro hjem å dusja, siden jeg hadde gått med søppla og var full i dritt. Så kom Andy og Arne og henta meg. Arne og jeg stakk bort til han, det var koselig å være bare oss. <3>, og jeg gleder meg som en unge! :D Det er så gøy når vi er på jobb sammen! :D <3

Ingen kommentarer: