torsdag, november 13

Hairspray!

tirsdag 11. november:
Jeg måtte gå med søppla alene igjen! :(
Og ellers så husker jeg faktisk omtrent ikke hva jeg gjorde >_<
Jeg tror jeg var med Arne, elns.

onsdag 12. november:
Vi rullet opp hår på skolen, jeg -og alle andre, så ut som vi kom rett fra Hairspray. Haha!
Jeg jobbet sammen med Inger-Marie, det var koslig! Har ikke sett henne på leenge.. :p
Plutselig sto Stine Mari og Ida framfor meg. De skulle ha mat, Stine Mari bestilte, og Ida ombestemte seg hele tiden! Jeg ble irritert til slutt for jeg hadde omtrent ikke spist og skulle ha pause. De gikk også kom de tilbake når jeg var ferdig på jobb, også gikk vi bort til Mix for jeg skulle egentlig være med Arne. Jeg ble sur på Arne, fordi han skulle skru bil. Også kom han bort til meg sånn ca klokka halv elleve, EN TIME ETTER AT HAN SA HAN SKULLE KOMME... Så da var jeg ikke så glad alikavel, men han fikk meg blid igjen etterpå, og da dro vi å spiste på McDonalds. :b haha..! :) Arne er søt da, og jeg er slem. <3

1 kommentar:

stine mari sa...

Jeg likte at du hadde uthevet Stine Mari :#