søndag, november 30

''Bring the bird!''

Lørdag 29. november:
Arne dro på jobb kjempetidlig, faktisk halv åtte. Syns synd på han, men det var utrolig godt at han dro på jobb og jeg ble liggende i senga hans. Det føltes så rett. Jeg sov til langt ut på dag, og når Arne endelig var ferdig på jobb dro vi hjem til Arne og slappa av i to timer. Arne sov og snorka, han er så søt når han sover. Arne skulle absolutt på byen og vi ble jo ganske uenige, siden jeg ikke hadde leg. så jeg hadde ikke kommet meg inn noen plass. Arne bare dro, jeg ble drittlei meg og slik. Jeg ringte Inger-Marie (fra jobben bare for å unngå misforståelser), jeg fikk låne leg. med henne, så jeg kom meg inn på byen. Mormor kjørte meg til byen og Arne kom å møtte meg så gikk vi opp til søstra hans. Vi vorsa der, det var skummelt fordi alle var sånn fra 20 og oppover, untatt Arne og Andy. Når vi kom oss på byen ble det styr for venninna til Inger-Marie var dårlig, og de kom seg ikke fra vorset og sånn. Men men det ordna seg til slutt og begge kom seg inn. Andy, Arne og jeg dro hjem ganske tidelig igrunn, mormor kjørte oss hjem.
Arne og jeg hadde egentlig akkurat lagt oss, og da ringte selvsagt Inger-Marie. Haha :) Inger-Marie er pus.

Søndag 30. november:
Arne og jeg sov lenge i dag, selvom jeg våkna klokka 7 av alarmen hans......... Jeg fikk sove etterpå da heldigvis. Det tok lang tid å stå opp egentlig, og Arne tvang meg til å gå på badet først. Jeg hoppet i dusjen og sminka meg, brukte laaaaang tid egentlig. Arne skulle på jobb klokka 16.30, og Andy måtte selvsagt kjøre han siden bilen til Arne streika. Etter at vi hadde kjørt Arne på jobb dro Andy og jeg på Mc Donald's, Inger-Marie var på jobb! Ikke bare Inger-Marie faktisk, Erika, Andreas, Daniel, Sinan og omtrent ALLE jeg liker å jobbe med var på jobb. Inger-Marie gjorde nesten ikke noe, hun bare sto å prata med oss og spise mat, selvom hun ikke har lov til det. Knis.
Andy kjørte meg hjem etter at vi var ferdig på Mc Donald's, og jeg fikk hilse på kjæresten til mamma; Luis. Han foreslo at vi skulle ut å spise, jeg foreslo at vi skulle dra på Big Horn Steak House, nam. Jeg var visst fortsatt sulten. Når vi var ferdige å spise kom Andy og henta meg, vi henta Inger-Marie og dro på Showtime, vi sto der leeeeeeeenge lenge lenge. Knis. Vi dro til Andy og så filmen på stua. Vi så ''Over her dead body,'' den var knallbra! Når filmen var ferdig dro vi bort på Shell for å hilse på Arne. Andy var trøtt og sånn, så vi tok oss en runde i byen før vi kjørte Inger-Marie hjem. HU ER SØT <3 ...jada, Andy kjørte meg hjem. Og nå prøver jeg å få tak i Arne, for jeg vet ikke om jeg tør å sove hjemme i natt. KNIIS :)

Ingen kommentarer: