mandag, desember 1

Arne min er den beste på jord <3

Mandag 1. desember:
Jeg gikk til skolen, sykt? Ikke egentlig, sov over hos Arne så gikk bare derfra. Knis. Men det var fortsatt kaldt da. Jeg var sliten og lite gira på skole igrunn.. Etter skolen dro jeg hjem til mamma, kjæresten hennes (Luis) hadde laget middag til oss. Jeg trodde jeg skulle på teater, men det skulle jeg heldigvis ikke. MEN... Middagen!
Jeg spise reinsdyr, i noe saus med ris til. Det var nam. Mamma trodde jeg ikke likte reinsdyr. Jeg syns selv jeg var flink da, siden jeg turte å smake på.
Jeg ringte Arne med en gang jeg fant ut at jeg ikke hadde planer for ettermiddagen, han kom å henta meg en times tid senere. Vi dro til Klokkersundet, byen og kjørte igrunn rundt. Helt til bensinslangen gikk igjen.... Da måtte vi på biltema og kjøpe ny. De fikk heldigvis fiksa det. :)
Jeg ble med Arne hele kvelden, siden Inger-Marie som jeg egentlig skulle være med hadde blitt dårlig og nesten besvimt stakkar! Vi dro til Nærø og så film. Andy og Imm kom også :) Vi så en av de derre Hulk-filmene, helt ærlig, jeg fikk ikke med meg så mye var så trøtt og sånn. Arne og jeg dro innom Shell for å hilse på Garshol og ta oss noe mat, helt til slutt dro vi hjem til meg for å hente veska mi fordi jeg skulle overnatte hos Arne i natt igjen :) Han er søt, han er min søting! <3

Ingen kommentarer: