tirsdag, desember 2

Jeg kjeder meg og får ikke til det vi driver med på skolen.

Hadde du kysset den siste du kysset, igjen?
JA, mer enn gjerne! :)

Hvem var den siste som sa at han/hun var glad i deg?
Arne sa han elska meg når han kjørte meg til skolen.

Den siste restauranten du var på?
Big Horn Steak House

Hvem var den siste du snakket med på telefonen?
mormor, ringe hver morning for å sjekke om jeg er våken.

Har du noen gang farget håret?
Ja, uheldigvis i mange tilfeller.

Har du på deg et smykke?
Ja, har alltid på meg gullsmykket som jeg fikk med halvsøstra mi. Også har jeg på meg ett smykke som jeg fikk med Grethe.

Hvem skulle du ønske du kunne ordne opp med?
Det er uviktig, de som kjenner meg vet det. Jeg er bare lei alt styret og alle løgnene.

Hvem kan alltid få deg til å føle deg bedre?
Arne, såklart. <3

Blir neste helg bra?
Nei, eller muligens.. Skal vel på teater hele helga.. :/

Hvem gav deg en klem sist?
Arne søten :)

Har du noengang gått i det motsatte kjønns klær?
Faktisk så har jeg på meg guttebukse nå, sier ikke hvem sin den eer (:0

Har noen spredt et dårlig rykte om deg?
Ja, irriterende spør du meg........................

Se bak deg, hva ser du?
Um.. En slags søyle, noen skuffer og ei søppelbøtte. KLASSEROM kalles det!

Beskriv din beste venn?
Vet ikke om jeg kjenner henne igjen. :(

Hvor lenge var du oppe i går, og hvorfor?
Nei faktisk ikke. Arne og jeg gikk å la oss rundt tolv, fordi vi var TRØTTE!

Hva er forholdet til den siste personen du sendte melding til?
Vel, den siste jeg sendte melding til var Arne, han er kjæresten min. Såe.. <33

Har du noen gang kysset noen som har et navn som begynner på S?
1 bare faktisk.

Har du vært i lag med noen lengre enn et år?
Ja, lett.

Har du noen gang vært så glad i noen at det gjorde vondt?
Ja..??

Er du lykkeligst i et forhold eller som singel?
Jeg kjenner meg selv godt nok til å si at jeg er lykkligst i et forhold. Hvorfor skulle jeg likt å visst, men sånn er det bare, jeg KLARER ikke være singel.. ikke at jeg har prøvd. æsj, nå ble jeg kvalm av meg selv.

Hater du den siste jenta du snakket med?
Nei, vaffal ikke!

Hvem sin seng sov du i i natt?
Arne og mi si, tænk.

Savner du noen?
Ja, Oliver gullet mitt. Også litt Arne dae.. Knis.

Hva hører du på?
Jeg hører på at læreren prater.

Er det et sted du vil besøke?
Oslo, Spania, Las Vegas, New York -generelt sett USA, OK! Jeg vil besøke hele verden, se alt.

Liker du vinteren?
Jeg er født på vinteren, såklart liker jeg den.

Angrer du på noe?
Serr? Alle angrer vel på noe?..

Planer i dag?
Teaterforestilling.

Er du i et forhold syv dager fra nå?
Ja, helt klart :)

Hva gjør du i morgen?
Er på Borgun lok. Fremmerholen, opptrer på Putti Plutti Pott og.. vet ikke.

Hvem kommer du ikke overens med?
Gidder ikke nevne navn, de jeg ikke kommer overens med vet det nok.

Hva er planen for neste helg?
Putti Plutti Pott og muligens ut.

Hva gjorde du 08:00 i morrest?
Satt i bilen til kjæresten min og ventet på at han skulle bli ferdig å skrape vinduet :b

Siste ting du kjøpte? MAT, selvsagt.

Ingen kommentarer: