onsdag, desember 3

Ja, kjære...

Tirsdag 2. desember:
Etter skolen dro jeg hjem å slappa av, jeg prøvde å få tak i Arne, men han lå og sov han tenk. Jeg rakk ikke bussen til byen og styr, men jeg kom meg tidsnok til teaterforestillingen. Det var gøy, men slitsomt egentlig. Det var bare en generalprøve. Etter teaterforestillingen dro jeg hjem å gjorde ingenting. Arne lovte å komme innom når han var ferdig å styre med russebilen. Han kom, og han krevde omtrent middag. Haha. Skulle nesten trodd vi hadde vært gift i 10 år allerede. Han er så søt <3 Når klokka var rundt tolv måtte han hjem å sove. Jeg lot han ikke gå. Knis.
Når han hadde dratt løp jeg omtrent opp i senga mi og sovna tvert. Nemi ville såklart være med, hun er så gull.
Luis dro hjem, mamma var skikkelig lei seg. Haha, stakkar -hun er så forelska.

Ingen kommentarer: