onsdag, desember 3

don't waste my time...

Onsdag 3. desember:
Dårlig dag, burde ikke skrive om den engang. Arne var teit med meg, og ignorerte meg og eller bare ga blaffen. Hvis ikke var han opptatt så bla bla bla.
Ellers var dagen mer dritt, uten at jeg skal si hvorfor, den eller de som er involvert i det er ganske klar over det selv. Vet ikke hva jeg skal si jeg, jeg lagde middag til meg selv, ALENE. Jeg satt oppe i TO timer, nok en gang, å ventet på at Arne skulle sende sms, men det var mye viktigere å logge på Nettby. JA, jeg er fORBANNA!
Jeg savner ungdomsskolen jeg! Jeg savner faktisk ungdomsskolen sykt mye! Egentlig savner jeg bare vennene mine fra ungdomsskolen, ikke selve ungdomsskolen.
Jeg gidder ikke skrive mer, det går over styr.

Tidlig ganske ferdig
- Heidi

Ingen kommentarer: