tirsdag, november 18

Dårlig taper.

tirsdag 18. november:
Jeg kan ikke forstå at folk finner glede i å prate dritt om andre. Sannheten kommer for en dag uansett, så det slår egentlig bare tilbake på den som prater dritt til slutt. Men det som er mest irriterende er at jeg har ikke gjort denne personen noe, sånn egentlig. Det var ikke jeg som gjorde det :)) Men jeg kan leve med ett surt fjes, så lenge jeg har gutten min. <3
Og ellers? Jo, dagen begynte vel helt greit, jeg kom sent til skolen, orka bare ikke stå opp :b haha. På skolen photoshopa vi bare, også hadde vi konkurranse i engelsken. Jeg trives igrunn på skolen. :) Vi slutta to timer før, fordi gym-læreren var på kurs eller møte, så var ferdig 12.30, jeg var hjemme ca 13, gikk rett å la meg. Sover så utrolig dårlig for tiden. Jeg våkna i 16-17 tida, også ringte jeg Andy, Stine Mari og Arne siden vi skulle på bowling. Det ble ikke før klokka 19, kanskje like greit, så fikk jeg stelt meg skikkelig. Vi dro på bowling, det var ikke morro. Mer om den saken vil jeg ikke si, men det kommer nok fult referat i Stine Mari sin blogg (www.stinemariwaits.blogspot.com). Enkelt og greit, jeg er dårlig taper! Etter bowlingen dro vi på McDonalds, Inger-Marie var på jobb! Det er alltid like godt å se henne <3 Jeg var skikkelig sulten sånn btw. Arne og jeg dro hjem til han etter at vi hadde spist, det var koselig, vi så egentlig bare på tv og slappa av. Arne sier så mye søtt, i dag sa han ''du e den beste kjæresten man kan ha! du e snill, søt, å du tenke på me framfor deg sjøl. e elska deg sinsykt mye!'' Og slik holdt han på lenge, det var kos. Er så godt å vite at man er verdsatt. :)

Du er søt :)
- Ida Kjelgaard

Ingen kommentarer: