mandag, november 17

Lærere som kan mye om sex-leketøy er merkelige :)

mandag 17. november:
Anne-Grethe, kontaktlæreren min, overrasker stadig! Spesielt når hun deltar i diskusjoner om sex-leketøy og sex. haha :) Skolen i dag var med andre ord gøy. :) Gina og jeg har det alltid så gøy sammen! Jeg er glad i Gina. <3
Etter skolen dro jeg rett på moa for å møte Tonje, jeg måtte hjelpe henne å bære sekken, siden hun har brukket foten. Hun er søt. Vi gikk bort til meg etter en snar tur innom moa for å kjøpe oss noe å tygge på. Mens Tonje og jeg venta på at Ruben skulle hente oss sovna vi, knis. :b
Ruben kjørte oss til Arne, Andy var også der. Tonje og jeg ble stående å se på at Arne og Andy gjorde seg ferdig med bilen til Arne. Så dro vi å leide film, jeg husker ikke hva den het eller hva den handla om -til opplysning sovna jeg under filmen. Sånn går det når man ikke får sove om nettene. I natt håper jeg på å få sove skikkelig. Andy kjørte oss hjem etter filmen. :))
Da jeg kom hjem slang jeg meg på senga med pcn godt planta i fanget, plutselig sier Arne til meg på msn ''e elska d <3 Tidligere på kvelden viska arne i øret mitt "e elska d jenta mi'', det kilte helt ned til lilletåa! ;o Arne er den beste <3 han er min beste. Jeg elsker han.
Jeg prata med Tonje på msn ei stund, før jeg la meg. Det var utrolig godt å se henne igjen! :)
Stine Mari sendte melding til meg og lurte på om vi skulle finne på noe i morgen! Da ble jeg kjempe glad!!! Og fortet meg å si JAAAA! Har ikke sett henne på år og dag. :(

Ingen kommentarer: