søndag, november 16

Skulle ønske jeg aldri dro hjem fra Oslo.

fredag 14. november:
Jeg tok bussen til Oslo, den gikk fra Moa klokka halv ti elns. Det var en lang og kjedelig busstur. Jeg ankom Oslo klokken syv på kvelden, Muna henta meg på bussterminalen. Det var godt å se henne. :) Vi møtte Ida på ''mega'' og gikk opp til Muna, Ida kom senere også stakk vi til en som heter Sandra. Ida og jeg måtte være hjemme hos henne innen klokka elleve, vi skulle opp tidelig på lørdag, for Ida og Muna skulle sitte i sekritæriatet (elns.. :b) på en sånn håndballcup.

lørdag 15. november:
Ida og jeg rakk ikke bussen og kom litt over en halvtime forsent til håndball-greia, Muna var der presis da heldigvis. Ida og Muna tjente 500,- som de brukte på å kjøpe ting til bursdagen. Det var en som spilte på bana som vi hadde ansvar for som ble ''takla'' så hardt at han fikk skuldra ut av ledd, det var helt jævlig å se på.
Ida og jeg var i byen, det var deilig å være i Oslo sentrum igjen! :)) Jeg kjøpte for det meste sminke, og en cardigan. Vi forta oss tilbake til Bøler og handla det som trengtes til bursdagen, brownies-mix, brus, potetgull, dip og diverse andre ting. Bursdagen begynte klokka syv, og det var et helvte å komme i tide. Ida og jeg ble sene, såklart. Muna klikka på Ida fordi vi ble så sene og slik, men det gikk bra etterhvert. Folk begynte å komme og det var en treg start, men det ble party utover kvelden. Jeg ble kjent med en del av de som var der :) Søte folk.

søndag 16. november:
Sto opp tidlig, måtte rekke banen fra bøler kloka fem over ni, bussen min gikk ikke før klokka ti, men det var godt å ha tid. Spesielt med tanke på at bankkortet mitt ikke funka!!! Postbanken lå visst nede hele formiddagen! Jeg er så lei postbanken, det er bare kødd med de hele tiden. Jeg fikk heldigvis være med bussen, selvom jeg ikke hadde penger, jeg fikk betalt på Kvam da. :)
Når jeg kom hjem hoppa jeg rett i dusjen, også kom Arne og Ruben, vi dro til Vegard. Der var Imm og Andreas Nærø, men de dro for å møte Kristoffer Rokstad -som har brukket armen og er sykemeldt og derfor besøker Ålesund, like etter at Arne, Ruben og jeg kom. De spite GT4, det var kjedelig å se på, og jeg føler meg ikke akkurat god nok til å vise meg fram. Arne og jeg hadde 5mnd dag, og dette var jo en fin måte å feire den..... not. Og det ble ikke akkurat bedre. Fikk verdens ''beste'' avsluttning på dagen. FUCK IT!!! ...


... Jeg skulle virkelig ønske at jeg aldri dro hjem fra Oslo, skulle bare blitt der!

Ingen kommentarer: