onsdag, november 5

''E må trykke på.. E må trykke på kineseren.''

onsdag 05. november:
I dag klarte jeg selvsagt å forsove meg.. Jippi... :| Men jeg kom meg i alle fall på skolen, i motsetning til Arne :b haha. Skolen i dag var gøy! Katharina, Mustaffa og jeg skulle arbeide på samme dukke, og når vi skulle vaske håret til denne dukka da, var det tomt for balsam. Mustaffa gikk på let og fant ei flaske med litt balsam igjen, han rista flaska og plutselig kom det mer enn nok ut. Jeg holdt på å dø av latter, og Katharina MÅTTE bare si at det ligna på cum. Fyfaen så gøy vi hadde det! Mustaffa sto der og sa ''jeg har ikke mer igjen!'' haha.. DET VAR SÅÅ GØY! Mustaffa er konge kar! Jeg spiste lunsj sammen med Fredrik, det var koselig! :))
Når jeg kom hjem sovna jeg på sekundet! Hadde omtrent ikke sovet i natt, siden noen vekte meg klokka halv tolv og jeg ikke fikk sove før klokka 5 -noe som hjalp lite når jeg skulle opp klokka halv 7. Men men.. :)
Arne ringte, jeg sov. Jobben ringte, og jeg måtte forte meg å late som jeg var våken. Jeg hadde ikke gitt dem kontonummeret mitt x) Og det er tid for første lønning! Jeg gleder meg. :)
Jeg gikk ned på jobben til Arne og hjalp han å stenge, så gikk vi opp til meg. Vi slappa bare av og så tv.
Når vi gikk opp på rommet mitt og jeg satte meg foran pcn, fikk jeg såkalte ''bilringer'' noe jeg kaller kineser-mage -fordi magen min ser ut som et kinersermann-fjes når den ''klumper'' seg x)) Arne klarte virkelig ikke motstå fristelsen og utbrøt ''E må trykke på....... E må trykke på kineseren!''

I går mens jeg skrev dette klarte Arne å slå av nettverkstilkoblinga mi, noe som gjorde at jeg trodde at ALT jeg hadde skrevet var borte, jeg klikka på han! Ble sååå sur! Men så kom jeg til å tenke på at ''jamen, det lagres jo automatisk!'' Og det kom jeg på i dag, så.. :)

Ingen kommentarer: