tirsdag, november 4

DET ÅRNER SEG ALLTID FOR SNILLE JENTER

tirsdag 04. november:

Så gikk det vel bra til slutt da. Fikk pratet med Arne, og han skal si unnskyld til meg på en skikkelig måte i morgen. :)
Ellers så var jeg veldig sur når jeg skrev i ste, så alt var bare negativt.
Så derfor velger jeg å skrive igjen! :))
De første timene hadde vi keramikk teori, tror ikke det var noen som faktisk gjorde noe. Alle satt å chilla. Og læreren trodde vi arbeidet fordi vi var så stille.
Så hadde vi engelsk, jeg gjorde ikke noe da heller. Også hadde vi gym, det var faktisk veldig morsomt -Og slitsomt. Vi hade hinderløype! :) Jeg ble veldig sliten.
Når jeg kom hjem sovna jeg på sofan, mamma lagde middag og vekte meg. Jeg skulle egentlig ut med Ruben, men så endte jeg opp med å krangle med Arne per tlf. Men det ordna seg! :D
Og nå skal jeg spise noe, også sove -hvis jeg får sove daaa.. Hvis ikke må jeg banke Arne i morgen :b Siden han vekte meg halv tolv.

Ingen kommentarer: