lørdag, november 1

HALLOWEEN <:o)

fredag 31. oktober:
Jeg sto opp, gjorde noe småtteri av husarbeid, også ringte jeg mamma og ba henne kjøpe hårfarge, også farga jeg håret mørkt. :-) Det ble kjempe bra, og Arne likte det kjempe godt! : D
Stine Mari kom bort til meg mellom 17 og 18 en gang, også sminka vi oss. Hun syns også at håret mitt ble bra! :)) Også måtte jeg løpe ned på moa og kjøpe blandevann, for det hadde vi glemt helt av! ;o Og når jeg kom opp igjen, ringte jeg Arne -fordi Ruben ikke svarte. Og Arne nekta meg å prate med Ruben, jeg ble veldig irritert. Men så kom de å henta oss, Arne bare så på meg med stoore øyne og smilte! (Det var første gang han så meg etter at jeg hadde farga håret)
Så dro vi til Erling, jeg hadde alt for mye å drikke, men planen var å spandere på Arne også daa : )
Det gikk ikke så utrolig tregt at det gjorde noe, og vips -så ville jeg bare hjem *knis*
Arne og jeg dro rundt tolv elns. ;s

Ingen kommentarer: