lørdag, november 1

MAX CHILL (L)

lørdag 01. november:
Sov dårlig i natt, overnatta hos Arne. Og det er en historie for seg selv : )
Arne skulle på jobb, Andy kjørte meg hjem og Arne på jobb, på veien henta vi Vegard og Stine Mari. Arne var stressa og røyksugen -irriterende! Jeg dro hjem og slappa av, men det var ikke lenge jeg fikk slappa av før mamma dro meg med på moa for å sjekke prisene på Nintendo Wii og spise. Det var faktisk veldig koslig, kvalitetstid sammen med mor. Og når jeg var kommet hjem ville Kristine at jeg skulle komme på moa igjen, fordi hun venta på Terje som skulle kjøpe drikke til henne, Camilla og Kristine ville at jeg skulle være med å drikke i dag også, men det orket jeg ikke.
Jeg ville mye heller slappe av og se en film sammen med Arne.
Da Arne var ferdig på jobb stakk jeg ned og hjalp han å stenge (h). Deretter gikk vi ned på Santo og leide The Lake House <3 style="font-style: italic;">HÆRLIIG.

Ingen kommentarer: