søndag, november 2

SOVE LENGE... *knis*

søndag 02. november:
Arne og jeg sov lenge i dag, eller sov?.. haha :)) Etter vi sto opp så gikk Arne for å ta seg en røyk også ville han bare hjem å dusje. Så vi fikk Andy til å hente han, jeg fikk ikke være med -for Arne skulle dusje. Dummen. Jeg hoppa i dusjen selv, også sminka jeg meg -jeg brukte laaang tid :) Ruben og Arne kom å henta meg når jeg var ferdig. Vi kjørte litt rundt, også endte vi hos Nærø. Vi var der ei stund, også sende Andy melding til meg og bestemte at vi skulle se film. Så vi dro å leide film. Den var faktisk veldig morsom -til tider. Også spiste vi pizza! jeg var skikkelig sulten.
Også når filmen var ferdig kjørte Ruben meg hjem, og Andy kjørte Arne hjem. Trist at vi ikke bor sammen, hadde vært så utrolig mye lettere :) haha.
Skal snart legge meg, men først må jeg på statoil -for å veksle penger, slik at jeg får ha med nok penger på skolen i morgen i forbindelse med OD-dagen. haha.
Arne er veldig søt, gutten min. Elsker han!

Ingen kommentarer: