onsdag, november 26

Har ikke tid til å være syk.

tirsdag 25. november:
Det skjedde ikke noenting på skolen på tirsdag. Men når jeg kom hjem måtte jeg spise middag og løpe ut døra, jeg skulle rekke teater-øving. Siden Putti Plutti Pott begynner på Torsdag. Jeg kom såklart en time for tidilig.............. <:o) Etter teateret kom Daniel og Marianne å henta meg, Ruben henta meg hjemme hos meg, så dro vi til Vegard. De spilte GT på to forskjellige skjermer -slitsomt etter min mening. Stine Mari og jeg gikk opp på Kiwi så jeg fikk kjøpt meg noe å gomle på og slik at vi fikk prata litt, skjedd en del i det siste som jeg ikke har fått tid til å oppdatere henne om :) Vi satt egentlig bare å hang hos Vegard etter det. Ruben skulle kjøre oss hjem, men jeg insisterte på at vi skulle innom Shell for jeg hadde ikke sett Arne hele dagen (stakkar meg, hahahah), Garshol var også på jobb. Og de hadde besøk av Fredrik, Steffen og en dude jeg ikke vet hvem er. Når jeg kom hjem sendte jeg sms til Arne også la jeg meg, var utslitt.

onsdag 26. november:
Borgund i dag! Det er så koslig der! :) Nicole og jeg var med Cato og Vegard i alle friminuttene x) Cato er tydeligvis godt likt blant jentene i klassa. Knis. Etter skolen fikk jeg sitte på med Vegard hjem, faren hans kom å henta han. Jeg måtte omtrent løpe ned på moa for å kjøpe meg mat og rekke bussen siden jeg skulle til legen. Buss-sjåføren hadde en dårlig dag og det gikk utover meg. Jeg brente av tilbake, så det var jo synd for han. :) Når jeg kom hjem fra legen, tok jeg første buss til Arne! Var godt å være med han. Han er så søt <3 Jeg kunne ikke være hos Arne lengre enn en time siden jeg skulle på generalprøve på teateret og Arne skulle på jobb. Etter generalprøva dro jeg til Andy, ble der ikke så lenge fordi jeg er blitt skikkelig syk. Hodet gjør vondt hele tiden, og halsen er fokka og alt.. uff.. :/ Håper jeg blir fort frisk, orker ikke dette lenge. Nå fikk jeg faktisk penicilin med legen i dag, pga streptokokker i halsen elns ;s
Nå skal jeg sove, trøtt, hodepine, uff. Godnatt.

Ingen kommentarer: