mandag, november 24

jeg hater å vente :@ arghh..

mandag 24. november:
jeg våknet i dag og kjente at senga ikke kom til å la meg gå, jeg hadde den hodepina, feber og klarte ikke prate! Jeg bestemte meg for å holde senga. I dag var kjedelig, mormor kom å hjalp mamma å rydde, og de maste og maste og forsto IKKE at jeg faktisk var syk! Neida, når jeg er hjemme fra skolen skulker jeg. DUMME VOKSNE!
Jeg fikk ikke fred ett sekund, mas mas mas!
Arne skulle komme litt over åtte, men neeeeeeeeeida, han skulle ditten og datten. Først kjøre hele bandet hjem, så innom Shell for å høre noe piss, og det klarte han faen meg å bruke TO FUCKINGS TIMER på!!! Jeg ble sur når han kom. Og det første han spurte om var å låne tlfn min. SJOKK.......
Han overtalte meg til at vi skulle se film, så det gjorde vi. Han var såå søt, når jeg smilte så bare så han på meg og sa ''åå, du e så søt! smil da!'' Nemi presterte å velte klesstativet, jeg var sikker på hun hadde skada seg så jeg ble kjempe redd og begynte nesten å gråte.. Knis.
Arne måtte gå rett etter filmen, han errrr søt.
Godnatt.

Ingen kommentarer: