søndag, november 23

seriøst helt aaaaaaaaaw...

søndag 24. november:
Jeg våkna tidlig, men sovna igjen. Telefonen til Arne ringte flere ganger, så sykt irriterende! Jeg skulle koke egg til frokost, det gikk ikke så bra. Ovnen til Arne er fokka! OG DET VAR IKKE MIN FEEEIL!!! :)) Arne kjørte meg hjem, så jeg fikk henta noe stuff jeg trengte til å hjelpe Andy med muntlig norsk eksamen som han skal ha i morgen. Jeg skrev egentlig hele eksamesforedraget hans. Jeg føler meg nørd. Så kjørte han meg til Andy, da jeg kom dit fant vi ut at jeg måtte hente mer hjemme pluss Andy måtte ha pcn sin som var hos Vegard, derfor kjørte vi hjem til meg og henta diverse bøker og sånn, også dro vi innom Vegard på tur tilbake, vi dro innom Mix og snopa, så henta vi Garshol og kjørte ned til Andy. Det var egentlig en uting at Garshol var der når vi skulle arbeide, Andy er lett å distrahere. Men jeg fikk gjort noe til slutt. Etterhvert fant vi ut at vi var sultne og bestemte oss for å plage Arne som begynte i ny jobb på Shell Lerstad i dag. Arne er såå søt <3 Hver gang jeg ser han blir jeg seriøst helt aaaaaaaaaw... :s Skulle ikke vært lov å være så forelskaaa.. Etter vi hadde vært innom Arne og kjøpt mat dro Andy og jeg til meg for å printe ut det vi hadde skrevet. Også henta vi Garshol som ble igjen på Shell for å vise Arne noe greir om en fryser eller noe sånt. Vi dro ned til Andy igjen og der satt vi alle tre med pcn foran trynet. Kjedelig dag, dagene er virkelig ikke det samme når Arne ikke er med.. Jeg hater at jeg er så lost i han. Jeg elsker gutten min <3
E vil ikke, aldri, e vil ikke! E vil ikke, aldri, e klare det ikke.
- Ukjent



Jeg føler meg på toppen av verden når jeg er med deg Arne, du får meg til å føle meg verdt så utrolig mye mer enn jeg føler meg verdt.
Jeg elsker deg gutten min, alltid
.
Jeg kommer aldri til å klare tanken på hvor søt du er når du våkner om morningen, hvor deilig det er å se vannet renne nedover kroppen din i dusjen, rett og slett hvor herlig person du er, og vite at du ikke er min. Aldri gutten min, jeg lover deg, aldri. Unnskyld kjære, du vet hva jeg prater om. <3

Ingen kommentarer: