søndag, november 23

Å råååne uten musikk funker dårlig.

fredag 21. november:
Etter skolen dro Gina og jeg til byen, hun skulle kjøpe vintertøy og jeg skulle kjøpe vintersko. Arne henta meg, vi henta Kris på Gåseide, siden han hadde glemt nøkkelen til huset også kjørte vi til Hessa og henta nøkkelen, det var såklart midt i rushen, så vi ble hos Kris og lagde vaffler. Arne og Kris måtte på polet, jeg satt i bilen og sang til meg selv. haha. Arne kjørte meg hjem, jeg hoppet i dusjen, etter at det EEEEENDELIG ble stilt fra Stine Mari på msn og Aleks på tlf. Det var skikkelig dårlig vær, så Elise og Fride ble forsinka siden de skulle ta ferga fra Valderøya til Ålesund. Kristine var ferdig på jobb klokka 20 og dro hjem å dusja og fiksa seg litt, før hun kom til meg. Elise og Fride kom før Kristine da. men det var like greit, siden Terje skulle kjøre oss til Synne. Vi var blant de første som kom til Synne, det ble ikke så utrolig mange flere folk utover kvelden. Men det var fortsatt kjekt da. :) Synne og de hadde leid inn ei gruppe som skulle ha konsert, men midt i konserten gikk strømmen! Terje kom å henta Kristine og meg, men jeg fikk ikke tak i Arne, og jeg skulle sove hos han PLUSS jeg hadde lånt bort senga mi til Elise. Jeg ble redd, frustert, og når jeg endelig fikk tak i Arne klarte Kris å legge på! Det sa bare SNAP i hodet mitt og det var det. La meg bare si at ei ukes irritasjon + alkohol ikke er noen god kombinasjon. Jeg fikk tak i Arne og fikk høre med han når han var hjemme og alt. Terje kjørte meg til Arne.
Etter en laaaaaang prat la vi oss. Dette var en slitsom dag, egentlig.

lørdag 22. november:
Arne og jeg sto vel opp i 13-14 tida. Stine Mari var gira på å drikke, men jeg var dårlig.
Arne og jeg dro til Andy elns. Også dro vi til Nærø eller noe.. Også dro vi på moa fordi Frell (Fredrik) var der, Frell er i militæret og akkurat ferdig med rekrutt tida -noe alle guttene syns var kjempe intressant. Arne og Frell prata bil heleeee dagen ffs! Det var så slitsomt! Men Men :)
Vi dro til Nærø og så film, det ble Shrek den tredje, den var bra :) Selvom jeg ikke har sett to-a.
Etter filmen dro vi ut å kjørte på de utrolig ''fine'' veiene. Det er jo gøy å råne rundt daa :) Men det ble veldig kjedelig i mange mange timer i strekk. Jeg var trøtt og kjeda meg -siden det ikke var musikk i bilen. Stygge bilen til Arne. :) Vi tullkjørte rundt sammen med flere biler, Nærø og Garshol var i en bil, Andy i en, Tom i en annen og flere. Det kom en idiot i bimme og lekte kul og fulgte etter oss.. Irriterende! Vi dro til byen for å se på alle de fulle folkene som tryna på glattisen :D DET VAR SÅÅÅ GØY!! hahah.. Når klokka nærma seg 3 dro vi hjem å la oss, fyfaen så trøtte vi var. Vi sovna tvert! :) Arne er bra søt da.

Ingen kommentarer: