fredag, november 21

Lappen.

torsdag 20. november:
Arne fylte 18år i dag og fikk lappen. Det var merkelig. Jeg var med han hjem å spiste kake, Kris var også der. Jeg hadde en dårlig dag egentlig. Arne dro til byen og spiste middag sammen med faren sin, Andy ringte meg og ville finne på noe. Vi så film, jeg sovna. Ruben kom også bort for å se film sammen med oss. Jeg ble kjørt hjem etter filmen og prøvde å slappe av. Arne var på vei til en eller annen fjord og sa han skulle prøve å rekke å komme innom meg før midnatt. Vi prata litt og sånn, siden det var ganske nødvendig. Arne er søt, jeg klarer ikke bli sinna på han. Arne fikk CS og boxere i bursdagsgave med meg :) Jeg håper han ble glad. Arne og lappen var en merkelig kombi, jeg assosierer han med sykkel, ikke bil!!! Ja ja... mamma rota til rommet mitt. Og ellers har jeg ikke så mye å skrive.

Ingen kommentarer: