mandag, desember 8

Synne har langt hår på musa. Knis.

Mandag 8. desember:
Jeg fikk ikke sove i natt, derfor sminka jeg meg og dolla meg. Jeg ble trøtt når klokka nærma seg 7, og jeg måtte rekke bussen. Jeg rakk bussen. Vi hadde matte-prøve, jeg gjorde omtrent ingenting, jeg skrev sangtekster på kladde-arket. Symaskina og jeg begynte å krangle, og jeg bare ga opp resten av skoledagen. Og Synne har så langt hår på musa at hun må føne det etter dusj. knis. :) Når jeg kom hjem skulle jeg slappe av litt, men det gikk ikke for Andy sendte meldinger i hytt å pine for å spørre hvordan jeg har det, og at han er her for meg. Søte Andy. :)
Nicole og jeg skulle egentlig ta sol og dra på moa, men begge sovna. Haha :) Arne kom innom med siste rest av tingene mine. Jeg er trøtt selvom jeg har sovet hele dagen. Så jeg skal legge meg nå. :)
Godnatt.

Ingen kommentarer: