onsdag, desember 10

Somethings never change.

Tirsdag 9. desember:
Jeg var på jobb, det var slitsomt. Etter jobb kom Arne bort til meg, vi prata lenge lenge også tok jeg han tilbake. Jeg elsker han, og det gjør litt vondt av og til. Han sa mye søtt. Også er han søt når han er på gråten :)

Onsdag 10. desember:
Jeg var med min søte søte NiiiiiiicOoOoOLEEEE <3 i dag :)) Vi var på moa og jeg kjøpte meg nye klær og verdens deiligste sko! Andy var med på moa, og når jeg hadde brukt nok penger skulle vi bort til Arne for å se om han var hjemme, men vi traff han på Bunker Oil. Han påsto at han hadde tenkt på å ringe meg i to timer. SJANSEN. :) Vi fant ut at vi skulle se film hos meg, og Nic og jeg fikk bestemme, vi så Kung Fu Panda, men Arne måtte gå ganske tidelig i filmen siden han visstnok skulle på jobb ;s Når filmen var ferdig dro vi til Shell (der Arne jobber, hvis ikke jeg har nevnt det før). Men det var kjedelig å henge der så vi tok oss en tur i byen, før Andy ville hjem å sove og kjørte Nicole og meg til meg. Jeg tror jeg sovna før Nicole hadde dratt hjem, uten vilje. Arne henta meg når han var ferdig på jobb også kjørte vi hjem til han og sov.

Ingen kommentarer: