fredag, desember 12

So kiss me :)

Torsdag 11. desember:
Arne var vel på bandøving eller jobb. Andy, Nicole og jeg dro på kino vi så The Day The Earth Stood Still, den var bra as! :) De hadde ikke ferdigpoppa popcorn på butikken.. :(( Jeg ble sur og endte opp med å betale 48kr for to esker popcorn. Arne likte ikke at jeg skulle på kino med Andy, for i begynnelsen var det bare Andy og jeg som skulle. Vi gjore noe jeg ikke husker, også noe til jeg ikke husker. Månen var skikkelig skummel den dagen. Arne måtte kjøre noen hjem også i byen så bytta Nicole og jeg bil slik at Andy fikk dra hjem å sove, mens vi kjørte Nicole hjem også tror jeg at Arne og jeg dro hver for oss :b

Fredag 12. desember:
Jeg begynte på jobb halv fire, orket ikke skolen. Knis. Etter jobb dro jeg hjem å slappa av før Andy huka tak i meg og tvang meg opp av sofan. :b Helt ærlig, jeg husker ikke hva jeg gjorde! :b Tror jeg stakk til Ole etter jobb, vi så film og slik. Også henta Arne meg når han var ferdig på jobb! Arne og jeg dro i alle fall hjem til meg for jeg var alene hjemme! :) Det var koslig :)) <3 elsker når han kysser meg!!! :*

Ingen kommentarer: