lørdag, desember 13

Looking good in high-heels.

Lørdag 13. desember:
Jeg sto opp lenge før Arne, det var faktisk vondt å stå opp å forlate senga mens han bare lå der å så søt ut. Jeg begynte på jobb klokka 12 og slutta klokka 18, hadde tenkt meg ut da, men slik ble det bare ikke :) Etter jobb kjørte mormor meg hjem så jeg fikk skifta til noe litt mer behagelig også kjørte hun meg til Shell -siden Arne var på jobb. Andy kom bort på Shell og kidnappa meg etterhver. Vi dro hjem til meg så jeg fikk skifta igjen, ville ha på meg noe litt mer ''lørdagslig'' :b
Vi dro tilbake på Shell, men det var kjedelig så vi dro heller bort til meg å kjeda oss liksom. Andy kjørte meg tilbake på Shell før han dro hjem, trøtt han gitt. Når Arne endelig var ferdig på jobb måtte han hente noen på Vigra.... Jeg ble så irritert! Så jeg dro bare hjem å la meg, men Arne kom selvsagt bort til meg når han var ferdig å kjøre de folka han skulle kjøre. Også slappa vi av og slik, før vi la oss.. Eller... Sovna. :b

Ingen kommentarer: