søndag, desember 14

Ekstraordinært, kjære.

Søndag 14. desember:
Jeg begynte på jobb klokka 14.30 i dag, ahh... Det var så mye å gjøre hele tiden at jeg bare bestemte meg for å stå på pommes frittes-stasjonen hele dagen :b Inger-Marie er så god! Jeg er såååå glad i henne <3 Erika er så søt, jeg var forbildet hennes da hun gikk i 8., jeg gikk faktisk i fadder-klassen hennes x) Etter jobb ble jeg sittende å prate med Inger-Marie som hadde pause, og når hun var halvveis i pausa var Erika ferdig på jobb. Så vi satt å prata jente-snakk. Sinan kom etter at Inger-Marie var ferdig på pause, og ble sittende å prate med meg en god stund. Arne henta meg når han var ferdig på jobb, sånn i 21-tida. Vi dro til Arne slik at han fikk stripsa på potta til Andy. Andy dro hjem etter det, tror han var trøtt. Eller så var han sur på meg, ikke så rart da siden jeg kom med den saftige kommentaren til han. Unnskyld Andy. :) Arne og jeg dro på Shell, Arne skulle ha seg wonder-baum eller hva faen det heter. ÆSJ sier jeg bare. Vi tok med oss en film, og dro til meg. Det var så utrolig ekstraordinært koslig å se film sammen med Arne i dag. Vi så Wall-E, sånn btw. Arne er så søt. <3

Ingen kommentarer: