torsdag, desember 18

halvt år sammen med kjæresten min :D <3

Mandag 15. desember:
Jeg husker ikke så mye av hva som skjedde på mandagen, men jeg var på jobb i alle fall! :)

Tirsdag 16. desember:
Arne og jeg feiret halvtårsdagen vår :) Vi dro å spiste ute, også chilla vi an hjemme hos han og så Hancock for andre gang. Såklart var det han som valgte film. :b Jeg måtte skrive et essay, også dro Arne ned på Kiwi og møtte Andy. Og når han kom tilbake, var jeg ferdig, men da måtte han kjøre Ruben.. Jeg ble sur, fordi jeg syns Arne kunne gitt faen i å løpe for kompisene sine på dagen vår! Men vi hadde det koslig da, siden han er så flink å få meg i godt humør.

Onsdag 17. desember:
På skolen i dag fiksa vi hverandre også dro vi i kirka. Det var litt morro å være i ei kirke med Arne igjen, siden vi møttes i krika xD Jeg begynte to timer for tidelig på jobb. Jeg elsker å jobbe onsdager! Det er så sykt kos å jobbe med Steffen :))) Inger-Marie jobba også, og vi fant ut at vi skulle stikke til meg å se film. Vi leide Dumpet av Sarah Marshall, det var gøy. Spesielt med Jan Thore sine morsomme kommentarer underveis. ''HAHA, e elska han der!''
Ringte Arne før jeg la meg, og vi begynte såklart å diskutere, fordi jeg egentlig skulle på juleballet sammen med Steffen, og det likte ikke Arne akkurat, så hadde ikke jeg likt eller akseptert om han skulle dit med noen andre dae.. :b

Torsdag 18. desember:
Jeg presterte å forsove meg KRAFTIG... Jeg dro til Arne, han lå så søtt å sov i senga si. Og skal si han svatt til når jeg plutselig satt over han, haha. Vel, skolen ringte mamma og mamma ble sur på meg. Jei! <:o) Jeg dro på jobb, slitsomt for tiden det. Jobber så mye. Jeg prøvde å bytte bort vakta mi i morgen, slik at jeg kan dra på juleballet, men neida.. Så.. Jobb på meg i morgen, ikke noe juleball. Utrolig lei meg pga det. Etter jobb dro jeg bort på Mix, Arne jobbet der i dag, også hjalp jeg han å stenge, men cashgurden (kasse-tingen) klikka, og Arne klikka. Jeg vaska gulv x) Arne kjørte meg hjem også dro han vel rett på vorsj. Nisse-fest for russen 09 i dag vettø :)
Når jeg kom hjem begynte mamma å kjefte og prate til meg, om skole, fokus og alt mulig dritt. Mamma vet at jeg snuser og syns ikke noe om det og er såååååå sur pga det. Ja, nå skal jeg legge meg i håp om å komme meg på skolen i morgen :)

Jeg la meg ikke med det første, jeg prata litt med min. Også skulle jeg bare ringe Arne og si godnatt før jeg la meg, men neida! Det var ei eller annen jente som svarte på tlfn hans og ba jeg gi faen i å ringe han, for jeg hadde faen meg ikke noe jeg skulle sagt. Nok er nok altså! Han er ganske klar over situasjonen vår, og når slikt skjer blir det for mye. Hun ville ikke si hvem hun var, men hun skulle banke meg hvis jeg ringte igjen. Fyfaen, så jævlig drittlei! Trodde endelig jeg skulle få gjennvinne tilliten til han.

Ingen kommentarer: