tirsdag, desember 23

Jul? Neh.. :)

Fredag 19. desember:
Etter skolen dro jeg bort til Arne, klokka var vel 12, han lå å sov, sjokk da.. Vi tok oss en prat, også måtte han komme seg på skolen elns.. Han kjørte meg hjem, også dro jeg på joSå kjørte han meg til Kolvikbakken på vors, også hadde jeg en time på å bli ''god'' før vi skulle ned på Color line-stadion for å stå i kø i flere timer for å komme inn på ballet. Vi kom oss omsider inn, det var slåsskamp og alt i køa og politiet kom og alt. Uff.. Lang lang lang lang kø. Det var umulig å finne noen som helst der inne, men jeg fant Jon etterhvert. Hang rundt halsen på han hele kvelden egentlig. Andy skulle hente meg, men det var Arne som kjørte... Så vi kjørte Andy hjem før Arne og jeg dro til meg. Vi gikk rett å la oss, kan man si :)

Lørdag 20. desember:
Jeg husker ikke så mye av dagen egentlig, men kvelden/natta gikk ut på å drikke, Maria og Jeanette ble med meg hjem fra jobb, Stine Mari kom etterhvert. Arne og Garshol kom også etterhvert, men de dro ganske fort syns jeg.

Søndag 21. desember:
Inger-Marie hadde vært på sjokolade-party også fant vi ut at vi skulle nashe hos meg. Vi satt å drakk og prata hele natta, og hun dro vel i 7-tida, jeg sovna ikke før 7.30 elns.. xD Resten av dagen gikk ut på å henge med Arne syns jeg å huske.

Mandag 22. desember:
Andy, Arne og jeg så film, husker ikke hvilken. Senere så Garshol, Arne og jeg film, Meet Dave het den. Arne måtte absolutt hjem så han mer eller mindre tvang meg til å bli med han hjem, ikke at jeg stritta så utrolig mye imot da x) Vi så på tv, før vi måtte gjennom nok en diskusjon.. Også la jeg meg bare for å sove. Så irritert x)







Tirsdag 23. desember:
Arne kjørte meg hjem i 13-14-tiden tror jeg. Jeg ringte Andy for å be han bli med meg på moa, han ble med, men han var på jobb så jeg sovna mens jeg venta på han. Haha. Han kom bort til meg også gikk jeg å sminka meg før vi dro på moa og spiste og slik. Andy og jeg traff på Stine Mari og kjørte hjem også dro vi på Santo å leide film. Andy og jeg så filmen hos han, det var kos! :)) Vi henta Nicole i Innvika rundt klokka 21-22 også kjørte vi bare rundt før vi dro til Andy og chillan, eller vi har sånn minimongolan x)) Vi gikk lei av å sitte å lane etterhver så vi fant ut at vi skulle lage milkshake! Vi dro på statoil og kjøpte is og oboy, haha. Vi satte oss i stua til Andy og koooooste oss med sjokolademilkshake og discovery channel :D
Vi kjørte Nicole hjem også dro Andy og jeg hjem til meg, han dro rundt 04.30. Trøtting :b Nå sitter jeg å prater med Fredrik også skal jeg lallesove senere :)

1 kommentar:

stine mari sa...

Kult at dere fant på noe annet da, som å lage milkshake. :)