fredag, januar 30

3 røde roser; en fordi du er den du er, en fordi du holder ut med meg, og en fordi jeg elsker deg.

Fredag 30. januar:
Skolen i dag besto av to timer norsk og en tur til byen, innom kunstsenteret elns og spise på peppes. Jeg spiste nachos. :) Dro på moa med Gina og Fride, for å vente på kjærestene deres. Fride fortalte meg mye om fiskeri og sånn, hun er bokstavligtalt oppvokst i det. :b Det var skikkelig intressant! Når Jonathan kom ble Fride så glad hun klarte ikke kysse han skikkelig fordi hun smilte bare. Søttttt. Og da gjensto det bare å vente på Thomas som ikke kom før klokka 17. Når han kom gikk jeg til blomsterbutikken på moa syd og kjøpte roser. Så gikk jeg hjem. Venta på gullet mitt, som forventa at jeg var sinna, men jeg ga han en rose fordi han er den han er, en rose fordi han holder ut med meg, og en rose fordi jeg elsker han. Han ble skikkelig glad. Så lå vi bare på senga og prata om hvem som elsket den andre mest, men til slutt sovna vi da x) Ducos (elns) ringte og vekte oss, og Arne måtte dra og hjelpe til på russebilen, han spurte om jeg ville være med, men HAHA.. Jeg sov! Og hadde ikke sminka meg skikkelig. Jeg sovna med engang han hadde gått ut av rommet mitt. Haha. Også kom han å vekte meg etterpå, han hadde bestemt seg for at han skulle overnatte med meg. Hvor søtt er ikke det? Han bare la seg i senga mi, også sa han god natt.. Jeg bare ''Uh?.. Skal du ikke på skolen i morgen?'' Haha, jeg trodde det var torsdag.. :$ Vi sovna etterhvert, men jeg våkna omtrent like fort.. Så jeg gikk ned å lagde meg mat, og der fant jeg mamma liggende på sofan. Haha. Jeg måtte bare legge teppe over henne. Hun er søt. Også spiste jeg før jeg gikk opp å la meg igjen, sov kanskje en time før jeg våkna igjen..... 8-) Så gikk jeg bare ned å satte meg i sofan med pcn i fanget. The sims 2 IKEA nå! :D

Ingen kommentarer: