søndag, februar 1

Trøtt i dag?... :)

Lørdag 31. januar:
Jeg sov ikke i natt, blæh. Arne dro på jobb ganske tidlig ;s Så jeg stelte meg og fant buss. Jeg tok bussen til Valderøya klokka 13.15. Elise og jeg handla på Spar også gikk vi opp til henne og spiste nudler -som var alt jeg spiste iløpet av dagen, og sminka oss og slik. Vi hadde forventet at folk kom klokka 18, som var det avtalte tidspunktet, men neida! Folk kom ikke før klokka nærma seg 20.. 8-) Irriterende.
Jeg klarte selvfølgelig sovne og ble dårlig, så jeg måtte bare dra hjem. Arne henta meg på Ytterland i halvtolv-tolv tida. Han kjørte meg hjem før han måtte kjøre Ruben hjem, siden Andy hadde lagt seg. Arne kjørte visst Garshol hjem også, men jeg hadde sovna jeg. Når Arne kom tilbake spurte han om jeg ville ha vann, om jeg var blitt bedre og sånn, og jeg svarte bare ''øehh.. mmjaa..'' Haha.

Ingen kommentarer: