onsdag, januar 28

Gratulerer så mye mede dagen Elise Karoline! <:o)

Onsdag 28. januar:
Arne var selvfølgelig sent ute og jeg kom neeesten for sent. Vi begynte med ny oppgave. Jeg er drittlei frisør, jeg har skikkelig lyst å skifte fordypningsfag. Etter skolen dro jeg hjem og slappa av, fikk ikke slappa av skikkelig før 20 min før jeg måtte gå for å rekke jobb. Jeg sov ikke i natt, og var utrolig overtrøtt hele dagen. Syykt gøy! :) Jeg begynte på jobb klokka 15, det var sykt morsomt! Jeg stortrives på jobb på onsdager :b Sandra gikk og småmobba Steffen, fordi hun er overbevist om at han er forelska i meg. Haha. Det er bare random tull x)
Etter jobb måtte jeg mer eller mindre løpe hjem for å stelle meg. Arne måtte hjem å dusje, og jeg ble utrolig stressa siden vi ble sent ute. Men neida, Elise og folka var sent ute selv :b haha!
Vi spiste og koste oss, det var en skikkelig hyggelig kveld. :)
Jeg gleder meg til bildene blir lagt ut på facebook, da slenger jeg de inn i bloggen :b

Ingen kommentarer: