mandag, januar 26

Åpen skole, sovesyke og vondt i magen.

Mandag 26. januar:
I dag var det vanskelig å stå opp, tror kanskje det er på grunn av at jeg ikke sovna før halv fem. Hadde bare noen få timer allmenn-fag, før vi dro inn på Borgund for å sette opp standen til Åpen skole. Fikk smugtitta på catwalken, og alle som skulle gå. Knis.
Fredrik og jeg dro på moa etter skolen, også dro vi hjem til meg. Jeg var sykt sliten og trøtt, så han tok 17-bussen hjem, og jeg gikk å la meg. Jeg våkna ikke før klokka var blitt 22! ;o
Andy kom bort til meg og vi lagde gryterett, jeg var så sulten at jeg spiste alt, Andy var ikke noe sulten, så jeg spiste maten hans og x) Når Andy dro, satt jeg bare på pc'n og prata med folk, også gikk jeg å la meg igjen, og jeg fikk faen meg sove. x) syykt.

Tirsdag 27. januar:
Åpen skole på Borgund i dag! Det var kjekt, gikk bare rundt og prata med folk. Etter skolen dro jeg hjem og slappa av, Andy kom bort til meg også skulle vi stikke å spise. Men på vei til byen fikk jeg akkutt vondt i magen, jeg klarte ikke spise eller noen ting. Jeg måtte bare hjem å slappe av. Jeg hadde faen meg så vondt i magen at jeg holdt på å spy. Jeg sov for det meste etter at jeg kom hjem, var så dårlig at jeg orket ikke noe annet. Prata en del med Lotte (halvsøstra mi).

haha.. lillesøs vil itj bli frisør læll lism, hu vil bli bilmekaniker faktisk
- Lotte Westrum

Ingen kommentarer: