søndag, januar 25

Jente-jente goes gutte-jente. Sånn kan det gå! ;)

Torsdag 22. januar:
Um.. Ja, det hadde sikkert vært noe å skrive om hvis jeg bare hadde husket hva jeg gjorde. Faen, jeg må skjerpe meg as, er inne i en liten periode hvor jeg ikke tar meg skikkelig tid til å blogge.

Fredag 23. januar:
Jeg og fire andre jenter skulle på hospitering på TIP på Borgund, men det endte med at 3 av 5 møtte, Cecilie måtte dra tidlig på grunn av Emily -dattra, hu er så søt. Jeanette og jeg var da de to som faktisk var på hospitering. Vi skulle egentlig være på skade og lakk hele dagen, men vi gjorde ikke noe der og etter kanskje 20 min var vi dritt lei og spurte om å få gå inn til klassen ved siden av. Det var ganske tilfeldigvis klassen til Andreas Ytterland og Sebastian. Vi, eller mest jeg, fikk skru på bil og se hva de gjorde der. Det var übergøy! Og jeg er ganske sikker på at det er noe slikt jeg vil gjøre senere as! Jeg hadde virkelig aldri trodd at jeg kom til å ville satse på et gutteyrke, men nå er det så si bestemt. VG2 klassen som vi var hos skulle ha realfag, så vi fikk omvisning sammen med avdelingsleder, også parkerte han oss på VG1 TIP, ganske morro. Vi havna i klassen til Fredrik! Vi skulle få et bedre innblikk hva de gjorde på VG1 og læreren mente at vi måtte få prøve å sveise og dreie før vi dro derfra. Og slik ble det.
Etter skolen bestemte Arne seg for at nå var det virkelig på tide å klippe seg, var enig, men jeg _hater når han klipper seg, det blir somoftest for kort. Men det ble faktisk ganske bra! Mens jeg satt å venta på at Arne skulle bli ferdig, fant jeg ut at jeg og ville klippe meg. Impuls, og det pleier aldri å bli bra. Jeg ble ganske fornøyd med klippen, og hun frisør-dama ville så absolutt at jeg skulle ha sånn skikkelig pannelugg fordi hun var sikker på at jeg kom til å kle det. Jeg hadde vel egentlig tenkt meg en skrålugg, men det får bli neste gang. Når hun var ferdig med luggen sa hun at hun syns virkelig jeg kledde sånn lugg. Haha. Jaja, jeg ble jo fornøyd, men jeg må si jeg var ikke helt fornøyd da jeg oppdaga at det var klipt skjevt! Men det er ikke slik man legger merke til, heldigvis. Jeg kjøpte morsdagsgave til mamma, en sånn leave-in kur til 400 kr. Også fikk jeg øye på en rettetang som var überbra(!) og nokså dyr (limited edition), som jeg bare _måtte ha! Dyr, men virkelig verdt det! :))
Arne og jeg skulle ha ''Arne & Victoria-dag'' for å si det sånn, så vi lagde taco og så fil hos meg. Eller altså.. Vi lagde taco, også begynte vi å se den ene filmen, som jeg hadde sett fra før (Bangkok Dangerous), så sovna Arne på sofan og jeg gikk opp å la meg fordi jeg klarte ikke sove på sofan. Arne så ferdig filmen mens jeg sov. Også så vi 27 dresses, den var såå søt! Og faktisk ganske bra, for å være chickflick. :) Jeg må si vi hadde en skikkelig koslig kveld!

Lørdag 24. januar:
Vel, lå vel for det meste under bilen til Arne og skrudde i dag jeg. Skrudde av eksosanlegget og sånn. Arne _måtte bare sjekke om turbo'n passa, men det gjorde den ikke. Uffa. Han må evt. lage nye rør og faenskap hvis han skal ha turbo på Calibra'n.
Helt ærlig, jeg klarer aldri å blogge i helgene. Er enten hos Arne, eller så bruker jeg ikke pcn. Men men, Arne og jeg slappa vel bare av på kvelden. Var med Andy på en liten kjørte tur elns.

Søndag 25. januar:
Skrudde bil i dag og, men i dag orket jeg ikke så mye. Var så sykt kaldt ute, men Arne turte å dra fra meg og la meg skru _alene på bilen hans! Omg liZm.
Vel, jeg gikk å dusja og stelte meg, og brukte godt over en time på det. Også stakk vi på McDonalds og spiste, før Arne og jeg dro hjem til meg og så Wanted, sykt bra den og as!

How is it that two people that love each other so much, use most of their time together fighting? If you love someone, and you want him to stay you have to love him unconditional and trust him. A realationship can't be built on lies, tho it only changes how it all started. Then you'll ask yourself was it all lies, or does he love me for real. The only way to ever know, is to trust him when he finallt tells the truth.
- Victoria Benedicte Frostad

Ingen kommentarer: