onsdag, januar 21

Jobb, folie-striping og Bangkok Dangerous.

Tirsdag 20. januar:
En svært fortvilet Silje Pors ringte meg og spurte om jeg kunne jobbe i byen fra klokka 16 til 23! Jeg hadde engelsk-lekse, og å komme hjem klokka 24 hadde blitt litt sent. Men vi fant en bedre løsning på det, Inger-Marie jobbet for Silje i byen fram til klokka 19-20 fordi det var noen som skulle feire bursdag, også jobbet jeg for Inger-Marie på moa fra 16 til 20. Det var en finfin ordning! Etter jobb så jeg film med Andy og Arne, Nærø kom også bort. Drittfilm.
Arne kjørte meg hjem.

Onsdag 21. januar:
På skolen i dag lærte vi om folie-striping! Og vi fikk prøve å stripe selv. Det var svært lærerrikt! Jeg begynte på jobb klokka 15, og jobbet til 19. Det var gøy, jeg jobbet sammen med Jill og Steffen. Jill spurte når det skulle bli noe mellom Steffen og meg, haha. Søtt Jill. Når jeg var ferdig på jobb tok Steffen pause, og vi satt i lobbyen og prata til pausen hans var over. Andy, Vegard og Stine Mari skulle komme på McDonalds, men de brukte jo ørt og førti år.... 8-)
Andy spanderte mat på nesten alle, stakkar. Tom var også med, faktisk! :)
Andy, Vegard, Stine Mari og jeg dro til Vegard og så film. En skikkelig bra en, Bangkok Dangerous het den! :D
Andy kjørte Stine Mari og meg hjem. :)
Arne ringte, godnatt og alt det der. Så nå sier jeg og; GODNATT :)

Ingen kommentarer: