mandag, januar 19

''Anne-Grethe, jeg stifta fingern min....'' :|

Mandag 19. januar:
Som nevnt i tidligere innlegg driver vi å lager puff på skolen, i dag festet vi skumgummi og slik. Limen til skumgummien var et helvete, og jeg tror jeg brukte nesten 2 timer på å få på skumgummien.. :@ Etter skumgummien var det stoffet som skulle på, og det skulle selvsagt stiftes på med trykkluftpistol, jada. Jeg var ikke kommet halvveis engang før jeg presterte å stifte fingern min. Det var _vondt! Jeg sto der og så på stiften som sto fast i neglen min, også hadde jeg tydligvis sagt ''Anne-Grethe, jeg stifta fingern min...'' helt rolig (det kan jeg ikke huske, men Fride sto rett ved siden av meg og både så og hørte alt). Anne-Grethe kom bort og ba meg sette meg ned slik at hun fikk ta bort stiften, jeg satte meg ned og når hun hadde revet ut stiften så jeg bare at det kom blod fra neglen min, tårene begynte å trille, og jeg forsto ingen ting. Jeg måtte le litt, for jeg gråt ikke, men tårene trillet. Så fikk jeg plaster på såret mitt og gikk ut på doen for å roe meg ned. Da begynte jeg å gråte, jeg var helt i sjokk jeg. :s Æsj, noe av det jævligste jeg har vært med på. Arne lo av meg når jeg fortalte det til han, helt til han hørte at jeg gråt, da sa han at han skulle hente meg når jeg var ferdig på skolen. Arne brukte kanskje 20 min på å komme å hente meg, og bare det fikk meg til å grine igjen :s Jeg følte meg bra latterlig der jeg satt i skoleplana og gråt for meg selv. Arne og Dreyer henta meg, og kjørte meg hjem. Jeg la meg ned på sofan og slappa av. Andy kom etter jobb også stakk vi på moa og spiste på McDonalds, også kjøpte vi kakao og krem. Haha :D Vi så film sammen med Tom, nede hos Andy. Det var koslig, men jeg klarte selvsagt å sovne under filmen. Jeg våkna og Andy sa ''Du.. Seriøst, klokka er elleve!'' Jeg fikk småpanikk, men så sa han at klokka bare var sju. Haha. Jeg klarte selvsagt å sovne igjen, og når jeg våkna var klokka halv elleve. Uff..
Andy og jeg prata vel bare og så på Grand Prix 08 filmen, også kjørte han meg hjem i elleve-tolv tiden. Jeg lagde meg noe mat, før jeg endte opp foran pcn. Og nå skal jeg vel legge meg snart.
Må bare prate med gutten min før jeg legger meg, hvis ikke sover jeg ikke godt. Haha.

Ingen kommentarer: