søndag, januar 18

''E skal ha en grov trekant''

Fredag 16. januar:
Skole er gøy, hvorfor? Sitat lengre ned!
Arne og jeg hadde 7 mnd dag! Han kom bort til meg etter skolen, jeg hadde sovna og merka ikke at han var der før han sto over meg å kyssa meg. Haha. Arne ble ikke så lenge, siden han skulle på byen og slik, så jeg fikk han til å fikse drikke til meg. Jeg skulle til Valderøya sammen med Elise, så jeg dro ned på Mix og så på -og hjalp litt til, å stenge. Vi rakk såklart ikke den bussen vi hadde tenkt å rekke, men vi kom oss til Valderøya. En som heter Geir henta oss når vi gikk av ferga, siden det ikke gikk noe buss videre rundt øya. 8-) Vi dro bort til Geir og bare prata og kødda. Det skjedde visst ikke noe på øya den dagen, så vi gadd ikke drikke. I tolv-ett tiden, tror jeg, kjørte Geir meg hjem, helt fra Valderøya til Moa, til Gåseide! Han er sykt snill as! Jeg henta pcn min hjemme, også dro jeg til Andy. Andy og jeg satt bare å kødda og prata, men han var ganske trøtt, og jeg hadde mye å bære på. Ja, jeg må minne om at Andy ikke har bil.. Så jeg bestemte meg for å gå bort til Arne og vente på han. Haha, jeg er søt. Arne kom hjem klokka 5, og han var såå glad for overraskelsen om at jeg lå i senga hans og sov.

e skal ha en grov trekant (- ja det kan e hjelpe de med)
- Ingrid Charlotte Ødegaard

Lørdag 17. januar:
Arne og jeg sto opp sent. Arne var skikkelig fyllesyk, og skulle på jobb. Jeg skulle på moa med Andy, men vi dro hjem til meg så jeg fikk sminka meg først, siden jeg skulle rett ut etterpå. Kristine og Terje henta meg hos meg og kjørte oss til Isabell. Det var mange der fra før, og det tok ikke lang tid før det tok av. Vi sang singstar og bare tulla rundt egentlig. Det var bare jenter der, og jenter og fyll endte med at flere av jentene rota. Haha. Det var sykt gøy. I elleve-tida skulle vi på byen, Andy henta meg, og 4 jenter satt på, 2 av dem kasta opp i bilen til Arne! Æsj!!!
Da vi kom til byen måtte jeg få tak i Kristine, siden hun og Marita ble kjørt av Terje. De var på McDonalds, jeg hadde lovt Inger-Marie å komme innom så det passa bra. Hun ble glad for å se meg! :D Kristine presterte å klemre neglen sin, så hun begynte å gråte og alt. Stakkar, det må ha gjort såå vondt! Så hun orket ikke byen, Marita og jeg bestemte oss for å prøve å komme oss inn før vi dro hjem, men Marita hadde ikke leg, så da kom vi oss ingenplass. Gadd ikke dra på byen alene liksom. Satt på med Terje til Shell og måtte sitte uttafor i bilen til Arne sammen med Andy til Arne var ferdig å stenge. Arne og jeg dro hjem til han. :)

Søndag 18. januar
Arne respekterte overhodet ikke at jeg hadde drukket dagen før og vekte meg tiiidlig!!! Jeg var ikke fyllesyk, men hvafaen? Han er en jævla terrorist! :b Vi dro til Ørsta sammen med Andy for å hente bil, faktisk en Opel Calibra, den var pheet. Ja, jeg likte den. Arne skulle på jobb klokka 16, trodde han, men han begynte 16.30. Haha. Andy og jeg dro til han og bare chillan. Garshol og Hanne kom etterhver og vi så Shaft. Vi kjørte til Shell og jeg venta med Nærø og Ruben til Arne var ferdig på jobb, så kjørte vi oss en runde, før Arne kjørte meg hjem. Arne ringte meg når han hadde kommet hjem, og han sa såå mye søttttt!!! <3 ''Så lenge vi har troa på hverandre, tror jeg vi kommer til å være sammen leeeeeeeenge!'' Aw <3 Jeg elsker virkelig gutten min! <3
Edderkoppen til Vegard, Ståle, døde :( Jeg ble såå lei meg! Sov godt lille edderkopp-venn! <3

Ingen kommentarer: