torsdag, januar 15

Naturfagsprøve, hele boka?! ;o

Torsdag 15. januar:
Jeg jobber iherdig på skolen i dag, i alle fag faktisk! ;o Ganske sjokkert selv. Jeg gjorde alt jeg skulle, spesielt i matte og naturfag. Nå liker jeg naturfag da, men matematikken er det verre med. Lærern fant alikavel en grunn til å kjefte på meg da, og når jeg var stolt av meg selv siden jeg hadde gjort alle oppgavene som sto på tavla, måtte bruke 30 sek av friminuttet på å skrive de 4 siste ordene i setninga og da hadde jeg ikke jobbet godt i timen mente han, og han sa at hadde jeg gjort det jeg skulle hele timen hadde jeg vært ferdig for lengst. DA ble jeg sur, når man endelig gjør en innsats så får man faen ikke ros for det engang! Hanne kom på besøk etter skolen, jeg ville synge singstar, men det ville ikke hun.
Faktisk så leste jeg til naturfagsprøve i dag! Utrolig nok leste jeg til prøven. Naturfag er et av favorittfagene mine, i tillegg til engelsk og norsk. Jeg hadde en hel bok å lese, men jeg klarte det -nesten. Arne var på jobb til 20, og hadde mer eller mindre bestemt at jeg skulle være med han hjem og passe Mathias i dag. Haha, det gikk greit det. Jeg leste til prøve, og Arne rydda rommet sitt ;o Når Knut kom hjem dro Arne og jeg på kiwi og pantet flasker, så dro vi til Borgund (skolen ja) og henta noe sete-greier Arne hadde laga elns.. xD
Arne var veldig sulten, sjokk sant? Så vi dro hjem til meg og Arne lagde spaghetti og kjøttdeig til seg selv, mamma og meg. Han er litt romantisk, selvom han ikke merker det selv. Arne måtte jo dra ganske rett etter at vi hadde spist siden klokka var blitt mye og begge skal på skolen i morgen. Klokka er nå 03.06 den 16. jan, og jeg skulle lagt meg for 4 timer siden. Sjansen for at jeg kommer meg opp er lik null, hvis ikke minus. Uff.. Godnatt sier jeg da.

Ingen kommentarer: