onsdag, januar 14

''På utsida og innsida av bobla''

Tirsdag 13. januar:
Arne stakk til Ørsta elns uten å si fra, jeg kan bare understreke at jeg ble ganske sur. Jeg var på moa sammen med Stine Mari og Fredrik etter skolen, Andy hadde kuttet seg på jobben med vinkelsliper ;s Stort og stygt så han måtte på moa for å kjøpe pyresept og bandasje. Uff.. Han holdt på å kappe av seg utstyret faktisk! ;o I tillegg gikk mellomakslingen på bilen til Andy, skikkelig dårlig dag han, men neida, han smiler uansett. søtt.
Stine Mari dro hjem når Andy, Fredrik og jeg dro til Andy. Hun skulle være med Vegard. Fredrik dro i 20-tiden. Og i grunn ikke så lenge etter dukket plutselig Arne opp. Jeg hadde noen høner å plukke med han da ja, haha. Vi dro hjem til meg og henta saker og ting, så dro vi til Arne og sov der.

Onsdag 14. januar:
Er det noen som er umulig om morningen så er det Arne! -Jeg derimot er gretten x) Fin blanding, eeeenei. Etter skolen dro jeg på moa med Hanne. Vi.. eller jeg spiste på McDonalds, Steffen tok pause og spiste sammen med oss. Haha han er så morro! Alle de syke påfunnene, jeg sier sugerør, og du vet ikke hva jeg prater om. Men Hanne, Steffen og jeg ler godt av den :) Steffen er tyv, haha. Eller bare veldig morsom! Hadde faktisk aldri trodd Steffen og jeg kom til å ha en skikkelig samtale, jeg var nemmelig dødsforelska i han i 8. klasse. HAHA! Og han la faen ikke merke til meg, kanskje like greit med tanke på hvordan jeg så ut x))
Hanne og jeg gikk og tok sol, deeeeeeilig. Og ja, jeg er brunere enn deeeg! :D Vi var begge slitne og lei av moa så vi dro hjem til Garshol, men vi dro derfra like fort som vi kom dit, rett til Andy. Arne kom å henta meg veldig rett etter at vi hadde kommet dit, jeg hadde vært litt sur på han for nok en filleting og skulle be om unnskyldning, jeg er søt! Arne hadde så hodepine at etter at vi hadde prata kjørte han meg bare hjem og dro å la seg. Stakkar pus.

På utsida og innsida av bobla
- Steffen Furnes

Ingen kommentarer: