søndag, januar 11

Twilight: Evighetens kyss.

Fredag 9. januar:
Etter skolen dro jeg på moa med Synne, hun måtte vente en time på bussen. Jeg ringte Arne og han var tilfeldigvis på moa, så Synne og jeg gikk bort på Sunn og Nam og møtte han. Hanne kom etterhvert, Dreyer stakk innom han også, han måtte ha seg noe å spise. Vi traff på Elise, som skulle på jobb sammen med Arne, så Elise hang seg på oss hun også :)) Vi dro bort på Lindex og H&M så jeg fikk kjøpt litt klær. Stine Mari kom også på moa. Elise dro på jobb. Og SM, Hanne og jeg fortsatte jakten på undertøy, men vi ga oss ganske fort. Alle var slitne etter lang skoledag.
Hanne og jeg dro opp til meg og prata litt og sånn, før hun ble henta. Arne kom bort til meg når han var ferdig på jobb. Han var skikkelig dårlig, så jeg lagde mat og solbærtoddy til han, jeg la teppe over han og passa på godgutten min. Jeg er verdens beste kjæreste, det sier i alle fall Arne :))

Lørdag 10. januar:
Jeg sov lenge, Arne kom til meg etter jobb. Også dro vi å henta ved og litt sånn for mamma hos Grethe. Så dro vi på kinoen og henta billettene våre, også hang vi med Ruben en times tid. Vi dro å spiste på Mc Donalds også kjørte vi Ruben til Erling. Også dro vi på kino, vi så Twilight: Evighetens kyss. Den er så fin, og såå bra! <3 Jeg elsker den filmen, den viser så godt hvordan to vidt forskjellige personer kan forelske seg og hva de er villige til å gå gjennom for hverandre.
Etter kinoen dro vi til Andy, der var Garshol og Hanne. Ruben ville at Arne skulle komme bort til Vegard, men Arne orket ikke så han kjørte opp med en røyk og brusa til Ruben. Også dro vi ned til Andy igjen, men på veien ned begynte vi å diskutere, så vi ble stående ute i bilen å prate, styyr. Vi ordna fort opp da, også dro vi til Arne. Han ville lage mat til meg, men jeg var ikke sulten. Så han tente stearinlys i hele stua, såå romantisk. Vi prata litt, men vi var trøtte. Så vi la oss :))

Søndag 11. januar:
Arne klarte å forsove seg til jobb i dag! ;o Mormor henta meg i 13-tiden, jeg var med henne hele dagen. Vi lagde engler og taco. Jeg bruker ikke like mye tid sammen med mormor som jeg gjorde før lengre. Det er så lett å glemme de som virkelig bryr seg om oss. Mormor og jeg koste oss og prata mye. Hun kjørte meg hjem i 22-tiden, så dro jeg å tok sol. Nå sitter jeg hjemme og slapper av etter en lang dag. :)) Håper Arne får tid til å komme innom en snartur før han legger seg.

1 kommentar:

Tonje Marie sa...

Har svart på spørsmålet ditt, nå. :)
http://tonjemarieso.ipublish.no/news/show/23108