torsdag, januar 8

Sliten, syk, ahh...

Onsdag 7. januar:
Lærerne skulle på kurs så vi sluttet tidligere, Arne kjørte meg fra moa, jeg traff på Fredrik helt tilfeldig faktisk. Vi hang bare og prata og slik. Arne kom innom meg en tur i 4-tiden syns jeg å huske. Han måtte gå like etter da, men jeg måtte prate med han så da måtte han bare komme bort til meg. I 20-21 tiden gikk jeg tur med Natalie, vi fikk prata litt -høyst nødvendig! Da jeg kom hjem sang jeg SingStar, Arne kom bort til meg senere også la vi oss :)

Torsdag 8. januar:
Var ikke på skolen i dag, utrolig dårlig i dag. Arne skulle bare skulke første timen, men ble hjemme fra skolen hele dagen. Vi sov lenge, elsker å våkne opp ved siden av han. Da jeg skulle spise frokost dro Arne hjem. Arne kom innom igjen for å hente bankkortet mitt og dro på moa og kjøpte snop og div til meg. Fredrik kom bort til meg, stakkar han er frustert om dagene. Arne kom med tingene og dro asap! Fredrik og jeg fikk prata mye og det virka som han fikk litt klarhet i hodet sitt. Etter at Fredrik var dratt gikk jeg opp på badet og sang og shoppa bilder :)

Ingen kommentarer: