mandag, januar 5

''Stort horn biff hus''

Lørdag 3. januar:
Litt fyllesyk i dag ja. Var med Arne, vi dro på Big Horn Steak House sammen med Andreas Nærø, Stine Mari og Dreyer. Haha, det var gøy. Andreas og jeg satt å fornøærma hverandre under hele måltidet. Han er morro :D Dreyer derimot er bare merkelig, og har verdens mest usaklige utsagn. Vi dro å henta Ve, eller.. Andreas henta Ve, Arne, jeg og SM henta Andy tror jeg x) Vi dro på fjellstua også skulle vi til Andreas å se film, men Arne og jeg ville ta sol -men neida, solsenteret var stengt! :( I stedet dro vi til Andreas, vi dro vel like fort som vi kom. Husker ikke hva som skjedde. JO! Arne og jeg dro hjem til han å la oss, for vi skulle på fjellet dagen etter.

Stort horn biff hus
- Andreas Nærø

E hadde suppe e!
- Aleksander Dreyer

Søndag 4. januar:
Arne og jeg fant ut at vi skulle på fjellet. Vi dro til Fjellsetra, siden Sjur, Dreyer og noen til skulle på Strandafjellet. Arne og jeg sto på snowboard, Arne var såklart mye bedre enn meg, og jeg følte meg mongo. Men det var skikkelig koslig og gøy! Jeg dro på kino sammen med Elise og Jan Thore i sjutiden. Arne henta meg på Dolly etterpå også dro vi på sightseeing i byen, haha.

Mandag 5. januar:
Første skoledag etter ferien, det var utrolig godt å se folk igjen! Jeg måtte selvsagt jobbe, jeg har blitt syk og slik så det ble bare mongo. Maria var så snill at hun ville ta over siste del av vakta mi, slik at jeg kunne dra hjem å slappe av. Arne kom å henta meg på jobb, så dro vi til Andy å så film -The Happening. Jeg liker ikke den filmen. Arne ble sulten også dro han på McDonald's og kjøpte mat til oss. Jeg satt i bilen. Så dro vi til Andy igjen, selvom jeg ikke hadde lyst. Jeg sovna på sofan til Andy, så Arne bare kjørte meg hjem. Arne har gale tanker, haha. Søttttt.

Tirsdag 6. januar:
Skolen såklart, uff. Det er litt slitsomt å være på skolen når man er syk. Etter skolen kom Fredrik å besøkte meg, vi dro på moa siden jeg har gitt han beskjed om å gå turer hver dag. haha. Vi spiste på McDonald's også kjøpte jeg meg The Sims 2 IKEA, det var kos. Etter moa dro Fredrik og jeg hjem til meg igjen, også chilla vi til bussen hans gikk. Jeg prata med Tone-Lise
på msn, haha, hun er skikkelig morsom. :)

Oh jeeze.. rart ikkje linsa på kameraet sprakk da ho tok ditta bilde :|
- Tone-Lise Kalvø

1 kommentar:

Tonje Marie sa...

kjære, lille vennen min. ‹3 du må skrive januar ;* ikke desember :D