lørdag, januar 3

Årets første fest, funtime! :D

Fredag 2. januar:
Så var det om å gjøre å huske denne dagen dae. x) Arne dro på jobb tiiiiiiiiiiidlig, mens jeg lå å sov i senga hans -til klokka 12.25 faktisk. Jeg ble sånn delvis vekket av Mathias, lillebroren til Arne. Han er søt. :)) Jeg sto opp og sminka meg og slik, også skulle jeg ta bussen til Moa, men dama til Knut skulle til Moa, så jeg fikk sitte på med henne ;) Hun er skikkelig koslig, og jeg er utrolig pratsom :b
Jeg skulle forrsten møte Hanne og Garshol på Moa, husker virkelig ikke hvorfor. Bare for å ha noe å gjøre sikkert x) Når Andy var ferdig på jobb kom han rett på Moa for å møte meg! Også kjørte vi Hanne og Garshol hjem til Garshol, også henta vi Vegard og Stine Mari hos Stine Mari og kjørte de til Vegard. Også dro Andy og jeg til Andy og chillan og venta på Arne -som var ferdig på jobb klokka 17. Arne og jeg skulle egentlig på fest, men neida. Det ble til at jeg måtte dra alene. Så jeg klikka og ble drittsur på Arne. Men Kristine fikk meg til å ta meg sammen, og dro meg med på festen. Arne kjørte oss utover, sånn i 22-tiden tror jeg. Men men.. Vi drakk som bare juling, så både Kristine og jeg ble veldig ''gode'' på veldig kort tid. x) Musikken var sykt bra! Sa jeg forresten at det var bursdagsfesten til Elise? Det var sykt godt å se igjen gamle kjente! Jeg må seriøst ta å besøke Elise oftere! Jaja, jeg vet ikke helt jeg, men jeg hadde det faktisk sykt gøy! Andy kom å henta oss, Silje og typen satt også på. Jeg husker at jeg ikke klarte å ta av meg skoene, også gikk jeg å la meg. < : o)

Gruer meg til bildene kommer på facebook. :s

Ingen kommentarer: