torsdag, januar 1

Godt nyttår! :]

Onsdag 31. desember:
Nyttårsaften er virkelig ikke min dag. Onkel kom å ringte på litt før 12 om morningen, og jeg var faktisk våken :s Han kjørte meg ut til Arne, stakkar Arne, andre dagen på rad jeg vekker han tidlig på morningen. Knis. :) Jeg var hos Arne til klokka 15, dusja og sminka meg og slik, også kom mormor å henta meg. Vi skulle på Valderøya å spise middag sammen med familien. Å sitte i bilen sammen med familien min er faen meg skummelt. Det var krangling hele veien. Uff.. Jaja, Middagen ble forsinka, men det var koslig da. Jeg spiste utrolig mye, julemat er digg! Arne henta meg og Elise på Ytterland, også kjørte vi Elise til Kim. Så dro vi til Andy og henta han før vi dro til Sjur. Hos Sjur var det folk spredt litt rundt omkring, men vi var endel folk da, faktisk akkurat passe. Dreyer syns det var utrolig gøy med SingStar Norsk På Norsk, haha. Og han trodde han var sååå god til å synge også. Søtt. Tonje kom også etterhvert, det var k0s. Nærø var også der, han er så gøyal. Det var egentlig kjempe koslig, men Arne og jeg måtte selvsagt lage litt drama dae. :b Men det gikk fort over. :)) Tom og Marte kom etter klokka tolv en gang, og Tom eide i SingStar, helt til jeg tok over mikrofonen da x) Jeg eide han, og den seieren var faen meg goood! :D Tonje og jeg lekte oss litt med SingStar, også ble Arne svært gira på å dra hjem. Så vi dro hjem etter 3-4 sanger. Tonje og jeg måtte bare gjøre oss ferdig først. :b
Tja.. Andreas Birkeland ringte meg i 2-3 tiden og ville møte meg for å ønske meg godt nyttår. Haha, Arne svarte og sa litt teite ting -ikke slemme ting da! Men uffa.. Jeg blir nesten litt flau. Vi sovna vel rundt klokka 3-4 tror jeg.

Nei... No e d drikke-pause!
- Aleksander Dreyer

Torsdag 1. januar:
Nytt år, nye muligheter. Bla bla bla.. Jeg har ingen nyttårsforsetter dette året, rett og slett fordi jeg ikke gidder å lure meg selv til å tro at jeg kommer til å endre på noe iløpet av dette året. Jeg våknet og var lys-våken i 11-tiden. Jeg gadd faktisk ikke legge meg ned å sove mer, selvom jeg hadde hatt godt av det, av den ene grunnen at hadde jeg gjort det hadde jeg aaaaaaaaldri kommet meg opp senere på dagen. :b Jeg gikk å dusja og sminka meg og slik. Også gikk jeg inn å så til Arne, han var fyllesyk. Haha. Jeg gikk ned å lagde meg frokost faktisk! Spiste to knekkebrød med lerverpostei og majones, sykt og veldig ulikt meg. Knut og Mathias sto opp litt etter at jeg hadde gått ned. Jeg ble litt flau, men det gikk greit da. Jeg er ikke akkurat personen som tar seg frem i andres hus. Jeg gikk opp til Arne og spurte om han ville stå opp, og jeg fikk et veldig merkelig svar syns jeg ''Etter to paraceter så vil jeg det.'' Haha. Jeg gikk ned å fikk to praracet med Knut. Arne syns jeg var kjempe snill. Jeg satt å maserte han i hodet og var superduper-snill :) Også gikk Arne i dusjen, han var dårlig stakkar. Vi dro på Pluto og spiste hamburger og Arne klarte selvsagt å velte hele greia slik at pommes frittesen hans datt på gulvet i bilen, æsj. Verste av alt var at han hadde så lyst på pommes frittes at han tok den opp og spiste den. Litt ekkel du pus. :} Etter det dro Arne og jeg opp til Vegard, som ikke var hjemme. Så vi dro på Santo og leide What Happens In Vegas også så vi den hos meg. Etter filmen dro vi å leverte den inn også dro vi for andre gang bort til Vegard, nå var han hjemme da. Og Ruben lå som et slakt på en madrass på gulvet. Han hadde døgnet x) Andy var også der, de drev å spilte et spill de hadde spilt da de gikk i 9. klasse. Haha. :)
Ruben, Arne og jeg kjørte ned til Arne slik at han fikk hente uniforma si før vi kjørte meg hjem, selvom planen var å kjøre Ruben hjem først. Haha, Arne er ikke helt med i svingene x) Arne kjørte Ruben hjem, og mer vet jeg ikke. Nå sitter jeg fint henslengt på sofan og slapper av. Oppdaterer senere hvis det skjer noe spennende utover kvelden :)

Oppdatering:
Jeg prata med Fredrik i telefonen lenge, han trengte virkelig at noen fikk opp humøret hans. Etter det ringte jeg Andy og han ville veldig gjerne kill some time with me :b Vi dro hjem til han og gamet og slik. Andy henger ikke helt med og presterte å skrive feil -sitat nederst i innlegget. Haha, det er så gøy å være med Andy, han gjør så mye rart :b Senere skal jeg ut med Arne, han skal leke seg på de glatte veiene x) Haha :b

www.www., ka faen? Her følge man me... :s
- Andreas Giske

Ingen kommentarer: